חילופי שגרירות ב"ג'ייד", מותג האיפור, הטיפוח והבישום מבית "דניה קוסמטיקס". הפרזנטורית החדשה של החברה היא דוגמנית העל אולגה מאליוק, 30, שעושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בהוליווד. מאליוק מחליפה את הדוגמנית הבינלאומית מרטינה סובוקולבסקה, שהיתה הפנים של "ג'ייד" במשך כשנתיים. תמורת שירותיה קיבלה מאליוק מ"ג'ייד" כ-100 אלף דולר. תקציב הפרסום השנתי של המותג עומד על כ-2 מיליון דולר.
מאליוק, שילוב מהפנט בין שיער בלונד-חיטה ועיניים בצבע כחול-ים, הצטלמה על השערים של המגזינים הפופולריים בעולם וכיכבה בקמפיינים בינלאומיים של חברות מובילות ומעצבי על בתחום האופנה והקוסמטיקה. בין השאר היא הובילה את מסעות הפרסום ל-Trussardi, Diesel, Secret s’Victoria, Christian LaCroix (הבושם רוז'), Sephora, Theory ועוד.
מאליוק נולדה ברוסיה בעיר קטנה ליד מוסקבה, אך רוב ילדותה עברה עליה באוקראינה. לאחר שהתגלתה על-ידי נציגים של סוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG, היא עקרה לפאריז. כיום היא מתגוררת בניו-יורק, שמשמשת נמל הבית לגיחות העבודה שלה מסביב לעולם. האישה הנערצת עליה היא השחקנית היפהפייה אודרי הפבורן, שהופעתה הבלתי נשכחת בסרט "ארוחת בוקר בטיפאני" סיפקה השראה לדורות של נשים ומעצבים. כמו מושא הערצתה, שהפכה לכוכבת קולנוע אחרי שהיתה דוגמנית, גם מאליוק לא מסתפקת בצילומי דוגמנות ומחפשת את עתידה בקולנוע.
הופעת הבכורה שלה על המסכים תתרחש בחודש מאי הקרוב, עם עלייתו של הסרט "The Ghosts of Girlfriends Past" (בתרגום חופשי: "רוחות רפאים של חברות עבר"), קומדיה רומנטית של מארק ווטרס בכיכובם של מתיו מקונוהי, מייקל דאגלאס, ג'ניפר גארנר ואן ארצ'ר. הסרט מספר על בחור צעיר (מקונוהי) שבחתונת אחיו הצעיר מוצא את עצמו נרדף על-ידי רוחות של האקסיות שלו. מאליוק, בגלימה לבנה שקופה למחצה ותלתלים בלונדיים פזורים, מגלמת בסרט את אחת הרוחות. גברברי העיירה סאדבורי, מסצ'וסטס, שבה צולמה הסצינה, שמחו על כל פעם שבה התבקשו מאליוק ומקונוהי על-ידי הבמאי להתייצב לטייק נוסף מול המצלמות.
סיבל בן ריטן, מנכ"ל "דניה קוסמטיקס", יצרנית המותג "ג'ייד": "אולגה מייצגת את האישה על-פי 'ג'ייד', הן באישיותה ובהופעתה והן בסגנון החיים שלה – חזקה ובטוחה בעצמה, נשית, שאפתנית, מודעת לטיפוח עצמי. יופיה מקרין עולם פנימי עמוק ואישיות מרשימה".
הקמפיין הראשון של מאליוק ל"ג'ייד" רואה אור בימים אלה בעיתונים, באמצעות משרד הפרסום "יהושע "TBWA. במרכז הקמפיין סדרת המוצרים החדשה של המותג, ICON MUSK OIL. הסדרה כוללת בושם בתמצית שמן, או דה פארפום ותחליב גוף מבושם. בהמשך השנה ייצאו לאור קמפיינים נוספים בכיכובה של מאליוק – למוצרים שפיתוחם מושלם בימים אלה.