- שם איש השיווק ותפקיד: דורון אנגל סמנכ"ל שיווק, מכירות ופרסום
- שם החברה: מפעל הפיס
- שנת הקמה: 1951
- מספר עובדים: 220
אנגל התחיל את דרכו באגף המחקר של בנק ישראל ומשם עבר לשלל תפקידי שיווק בחברות המסחריות הגדולות בארץ ביניהן: מפעלי הבירה, מי עדן, סנפרוסט, פפסי רומניה ואזורים-שיכון ופיתוח. בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק ומכירות במפעל הפיס הוא מכהן מאז 2003.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"השקת הלוטו החדש" מתכונת חדשה למשחק הלוטו הפופולארי הכוללת פרסים גדולים יותר ואטרקטיביים יותר למקומות הראשונים וגם השניים לצד ירידה באחוז ההסתברות לזכייה".
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"הקרנת שידורי ההגרלה. הצרכנים רואים בשידור ישיר בטלוויזה, באינטרנט וברשת שידור שהקמנו ב-500 נקודות מכירה מרכזיות את ההגרלה בשידור חי ורואים בעיניהם שזוהי הגרלה לא מוטה, ללא התערבות, המעניקה סיכוי הוגן ושווה לכולם לזכות בפרס"
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"בשלושה חודשים אחרונים שינינו את מבנה סל הפרסים של מנויי הפיס. הוספנו אלפי פרסים גדולים כמו מסכי LCD לפטופ AIRBOOK של מקינטוש, סוני פלייסטישן, WII אייפוד של אפל ועוד אלפי פרסים שמחליפים ת פרסי ה-11 ₪, הפרס האחרון בלוטו. כמו כן יצרנו שיתוף פעולה יוצא דופן בין מפעל הפיס להנהלת קבוצת הכדורגל המובילה FC ברצלונה. הזוכים בהגרלת חיש גד יזכו לטיסה, כניסה למשחק ואירוח VIP מטעם הנהלת הקבוצה".
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
"הקמפיין הפרסומי של המועצה להסדר הימורים עבור "ווינר" היה טוב. קמפיין שהדגיש את יתרונות המוצר ואת ליבת המשחק בצורה טובה"
- השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
"בני גאון ז"ל, גזי קפלן"
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
" Good to Great מאת Jim Collins"
עיתון/ מגזין מועדף –
"הארץ"
דף הבית שלך באינטרנט –
"וואלה"
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות –
"קפה ג'ו ברחוב החשמונאים תל אביב
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
"פיג'ו 407"
מהו ג'וב חלומותיך?
"לקחת חברה גדולה בקשיים ולהעמיד אותה מחדש על הרגליים"
חופשה חלומית:
"דורדון צרפת, עם כל המשפחה המורחבת"
מה המשפט הכי שגרתי שאומרים לך אחרי שאתה מציג את עצמך?
"עשרים שנה יש לי כרטיס ואף פעם לא זכיתי…"