מבדיקה שערכה חברת "יפעת מחקרי מדיה" בנושא – תכניות הטלויזייה המובילות בחשיפה התקשורתית בעתונות היומית המובילה בחודש מרץ עולה שבמקום ה-1- "האח הגדול" של קשת ממשיכה לשבור שיאים תקשורתיים, ובחודש מרץ מובילה ובולטת עם חשיפה תקשורתית של כ- 1.7 מליון ₪ בעיתונות היומית.
נתי יעקובי מנכ"ל חברת "יפעת מחקרי מדיה " מציין, ש"האח הגדול" בגרסת ה- VIP בלטה בכותרות בשל הכנסות הפרסום ממנה, ביצועי הרייטינג הנאים, מספר צפיות מפתיע בסלולר וכמובן הפרשנות, הרכילות והביקורת סביב הסלבים שלקחו בה חלק.
במקום ה-2- "הישרדות" של ערוץ 10 ממוקמת עם שווי חשיפה של כ- 590 אלף ₪, ועם כשליש מכמות האיזכורים בכותרות ביחס לאח הגדול.
נתי יעקובי מציין, שהישרדות אוזכרה בכותרות בהקשר למלחמת הפרוגרמיניג מול המירוץ למליון של רשת, ביקורות טלביזיה, שת"פ בין אורנג' לנענע 10 במעקב אחרי מודחי הישרדות ועוד.
במקום ה-3- "כוכב נולד" של קשת שכלל לא שודרה במרץ, עם שווי חשיפה של כ- 287 אלף ₪.
התוכנית מוזכרת בכותרת עקב סיקור מעלליהם של חלק מבוגריה: בועז מעודה שמצטרף לכמה פרקים בתוכנית דני הוליווד ודנה רוטמן שמוציאה סינגל שני ומתוודה על החיים אחרי כוכב נולד ועוד.
במקום ה-4- "המירוץ למליון" של רשת עם שווי חשיפה של כ- 159 אלף ש"ח.
התוכנית מוזכרת בכותרות בעיקר בשל התחרות בין רשת וערוץ 10 על הצפיה ביום שבת (הישרדות מול המירוץ למליון) מה שפוגע בביצועי הרייטינג של שתי התוכניות.
מר יעקובי מציין ש"אין ספק שהמירוץ למליון מתאפיינת בפרופיל תקשורתי נמוך יותר משל האח הגדול או הישרדות. מתמודדי התוכנית כמעט שאינם עושים כותרות בעיתונות היומית, והיא אינה מעוררת דיון תקשורתי".
במקום ה-5- "הכל דבש" של רשת עם שווי חשיפה של כ- 130,000 ש"ח. התוכנית שצילומי העונה השנייה שלה יתחילו בקרוב, מוזכרת בעיקר סביב הליהוק העתידי שלה: שייקה לוי, גברי בנאי, חנה לסלאו ויונתן גפן ילוהקו בה לצד יעל פוליאקוב.
יעקובי מוסיף: "אחד הדברים המעניינים בדירוג התוכניות של מרץ, הוא ששתי תוכניות, כוכב נולד והכל דבש, הגיעו לשווי חשיפה נאה מבלי שכלל שודרו".