קרן ההון סיכון גריילוק פרטנרס משקיעה בחברת התוכן והניו מדיה הישראלית THE BOX, חברת תוכן, קריאטיב וניו מדיה מהבולטות בישראל, המתמחה ביצירת תוכן אינטראקטיבי פרסומי ובידורי לפלטפורמות המדיה השונות, ביניהן טלוויזיה, אינטרנט וסלולר.
ההשקעה והשותפות עם גריילוק פרטנרס נועדו להאיץ ולהרחיב את הפיתוח הבינלאומי של THE BOX ולהמשיך ליצור שותפויות אסטרטגיות גלובליות של החברה, אשר כמחצית מפעילותה מיועדת לשוק הבינלאומי. עם השלמת הגיוס, יצטרפו למועצת המנהלים של החברה משה מור- שותף בגריילוק פרטנרס וממנהלי הפעילות בישראל ודיויד צ'יזיק- יזם מדיה והיי טק בעל ניסיון בינלאומי עשיר.
גריילוק פרטנרס הינה אחת מקרנות ההון סיכון המובילות בעולם. הקרן החלה להשקיע בישראל בשנת 2001 ומאז 2006 פועלת בארץ באמצעות קרן ייעודית- גריילוק ישראל. גריילוק פעילה בתחום התוכן בארה"ב, אך זו השקעתה הראשונה בחברת תוכן ישראלית. בין ההשקעות הבולטות של גריילוק פרטנרס ניתן למצוא את facebook , Double-click ו LinkedIn.
אלי אוזן, מייסד ומנכ"ל The Box אמר כי "מאז הקמתה, The Box בנתה לעצמה מוניטין ונוכחות בשוק הישראלי וכיום חלק ניכר מהפעילות שלנו מופנית לשוק הבינלאומי. אנו שמחים לקבל את גריילוק כשותפה בחברה ובטוחים כי שיתוף הפעולה איתה ועם דיויד צ'יזיק יתרום להצלחת החברה ולמטרתנו להרחיב ולהאיץ את הפעילות הגלובלית".
"שוק המדיה בישראל ובעולם צמא לתוכן, אשר ימצה את הפוטנציאל הטמון באינטגרציה בין פלטפורמות מדיה שונות", אמר משה מור, שותף בגריילוק פרטנרס. "התרשמנו מאוד מהיכולות שפיתחה The Box בתחום זה ואנו מאמינים בפוטנציאל הבינלאומי של החברה".
חברת The Box חתומה בין היתר על יצירה והפקת קמפיינים לכמה מהמותגים הגדולים בעולם, ביניהם נייקי, קוקה קולה, אורנג' ודיסני. לאחרונה השיקה את סדרת סלב'ס (Celebz), סדרת אנימציה אינטראקטיבית ראשונה מסוגה בישראל. הסדרה כוללת מערכת אינטראקטיבית פרי פיתוח החברה, המאפשרת לצופים ולגולשי האינטרנט ליצור תוכן. הסדרה משודרת ב yes בערוץ yes stars ישראלי. בימים אלה נמצאת The Box במגעים עם גופים בינלאומיים להפקת הסדרה בגרסאות מקומיות.