חברת דואר ישראל השיקה אתמול את חנות הנוחות הראשונה שלה בירושלים. מהפכת הקמעונאות בדואר ישראל מתבצעת על ידי עיצוב ומיצוב מחדש של סניפי הדואר הקיימים והפיכתם למתחמי קמעונאות מודרניים המציעים ללקוחות מוצרי דואר ותקשורת ושירותי בנקאות ומסחר תחת קורת גג אחת.
החנויות החדשות, שימוקמו בסניפי הדואר המרכזיים בערים הגדולות יפעלו על פי סטנדרטים גבוהים של שירות, איכות, נוחות, נגישות וזמינות גבוהה. בחנויות יוצעו ללקוחות מגוון רחב מאוד של כ-500 מוצרים הכוללים מוצרי דואר, ציוד משרדי, אביזרי תקשורת, אריזות ושירותים מתקדמים יחודיים כגון: פיתוח תמונות מיידי, הפקת אלבומי תמונות ופוסטרים, יצירת בול אישי, עיתונים, כתבי עת, מגזינים, מפות ועוד.
ללקוחות החברה תתאפשר קניית מוצרי דואר במארז מיוחד חדש ונוח ללא המתנה בסניף, כמו גם ניצול זמן ההמתנה בתור לעריכת קניות בחנות מה שיביא לחיסכון וייעול הזמן. לקוח שיבקש לבצע פעולות הן באשנב והן בחנות יוכל לעקוב אחר התור שלו בחנות ולעבור לאשנב לקבלת השירות בהגיע תורו.
החנות הראשונה נפתחת היום בירושלים, בירת ישראל, ואחריה יפתחו בקרוב בחיפה, באר שבע ותל אביב. עד סוף 2009 יהיו כעשר חנויות ברחבי הארץ, כאשר הכוונה היא כי עד שנת 2011 יהיו עשרות חנויות דואר.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, ציין במעמד פתיחת החנות הראשונה כי הוא "נרגש לנוכח הגשמת החזון של הדואר להיות בכל מקום בשביל כולם". חברת הדואר הצעירה שנוסדה אך לפני 3 שנים השלימה בעצם עם הקמת החנויות את מהפכת "דוארים להתחדשות" שהחלה עם תום עידן רשות הדואר. הוכמן: "החברה הצעירה עומדת בכל יעדיה בשנים האחרונות: הגדלת מגוון השירותים והמוצרים ללקוח; שיפור בשירות ובמראה הסניפים ששודרגו ובוצעה בהם מהפכה אמיתית באופן מתן השירות ובחווית הקניה ללקוח, שולבו מערכות ניהול תורים לקיצור זמן ההמתנה, מסכי פלאזמה ובהם ניתן מידע פיננסי על שירותי הדואר, כורסאות המתנה, עיתונים יומיים חינם וכו'; הורחב מגוון השירותים לצרכנים ובכלל זה הענקת שירותים פיננסיים מתקדמים כגון: שירותי ביטוח; קניות בחו"ל, אלבומי תמונות; הפיכת אתר האינטרנט של דואר ישראל לחנות וירטואלית".