"כללית סמייל" בקמפיין אינטרנטי לקידום החיוך בישראל

רשת מרפאות השיניים "כללית סמייל" מבית הכללית, הרשת הגדולה מסוגה בישראל, יוצאת בקמפיין אינטרנטי ייחודי לקידום החיוך בישראל.


הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקטיב twisted, משיק אתר אינטראקטיבי חדש – www.makeUsmile.co.il שעולה לאוויר בימים אלו. באתר יוכלו הגולשים לבחור מבין מגוון אפליקציות משעשעות ולגרום למישהו שאוהבים לחייך, ע"י שליחת ברכות הומוריסטיות בעיצוב אישי, בפורמט של סרטוני אנימציה, סטיקרים, ציטוטים מצחיקים, תעודות הוקרה משעשעות ועוד.


כל גולש יוכל לבחור את התוכן שמוצא חן בעיניו מתוך שלל החומרים המוצגים באתר ולשלב בו שם, תמונה שלו או של מקבל המייל ובכך להפוך את הברכות לאישיות וייחודיות. לדוגמא, תחת הכותרת: " מה עשיתי היום כדי לגרום לך לחייך", הגולש יוכל להעלות את תמונתו לסרטון אנימציה הומוריסטי בכיכובו שמראה סדרת סיטואציות משעשעות בהן נזרקת עליו עוגת קצפת, הוא רוקד בלט, טס בחללית, עובר הסרת שיער אצל קוסמטיקאית ואף מופיע במועדון חשפנות. דוגמא נוספת היא האופציה לכתוב ולייצר סטיקרים אישיים, תוך העלאת תמונה או עיבוד הטקסט שמאפשר האתר.


גלעד שגב, מנהל שיווק ארצי ש.ל.ה (כללית סמייל, כללית רפואה משלימה וכללית אסתטיקה), מציין: "החלטנו לשים את החיוך בפרונט. כללית סמייל היא רשת מרפאות שיניים הגדולה בישראל וככזו, הודות לשירותים המתקדמים שלנו, אנו מסייעים לציבור גדול בקרב הישראלים לשמור על חיוך יפה יותר. מכאן נובעת בחירתנו הטבעית בקונספט "סמייל. לקידום החיוך בישראל."


הקמפיין האינטרנטי , בהשקעה של כ- 150,000 ₪, מבוסס כולו על אלמנט הויראליות ועל תוכן גולשים, המאפיינים את הרשת בעידן ה- WEB 2.0. כל החומרים יישלחו באמצעות המייל אל חברים וקרובים, במטרה לשעשע ולשמח אותם. בהמשך מוזמנים גם הם לגרום למישהו נוסף לחייך. ברשת מרפאות "כללית סמייל " מקווים, ששרשרת החיוכים תהיה ארוכה ותגיע לכמה שיותר אנשים ברחבי ישראל.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח