בית הספר למינהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף זכיינית ערוץ 2, רשת, יערוך ביום ב', 11.5.09, כנס בשם "עולם השיווק רץ למיליון" אשר יתמקד בשאלה כיצד יש לנהל מותגים ותוכן בסביבה מרובת פלטפורמות. הכנס ייערך בקמפוס המכללה בראשון לציון החל מ-9:30, בהשתתפות מרצים מובילים מכל קשת העשייה השיווקית בממשק של תכנים, מותגים ומסכים לצד מרצי המכללה.
ליבת הדיון בכנס תיסוב סביב התחרות על תשומת ליבו של הצרכן, אשר הופכת ליותר ויותר מורכבת: החל מההיצע ההולך וגדל של מותגי תוכן בטלוויזיה המסחרית, דרך מגוון עצום של תכנים בטלוויזיה הרב ערוצית וכלה בשפע של תכני טלוויזיה באינטרנט, כמו גם אתרי אינטרנט המייצרים תוכן טלוויזיוני והסלולאר המציע פלטפורמה של תכנים מקוריים ושיתופי פעולה עם תכנים מסחריים. כך למעשה נוצר סופרמרקט גדול ומגוון של מותגי תוכן המוצע לצופה.
תחרות זו, ייטען בכנס, מביאה לשיווק התוכן במושגים ובשיטות השאובים ישירות מעולם הקמעונאות, החל משימוש בפלטפורמות מתחרות כאמצעי שיווקי ועד מבצעי קידום מכירות: מותגים מתמודדים עם שאלות בנושא תקציב ותמהיל, מול איזה מסך בדיוק נמצאים הקהלים ואיך מנהלים את השימוש במגוון גדול של מסכים. לשם כך, ייטען, מגייסים המותגים שיטות השואבות מהעולם הזוהר של מותגי התוכן ומהדרך שלו לסחוף אנשים ולייצר מעורבות.
כמן כן, יעסוק הכנס בסדרת הטלוויזיה "המירוץ למיליון" כמקרה מבחן לניהול מותג טלוויזיוני אשר לקידומו נעשה שימוש במגוון פלטפורמות.
בין הדוברים בכנס: שירה מרגלית, משנה למנכ"ל רשת, אשר תציג את הבנייה ודרכי הפעולה בתכנון ובהפקת מותגים טלווזיונים, אלון ברנר, סמנכ"ל אסטרטגיה במקאן אריקסון אשר ידבר על התכנים הטלוויזיוניים כמותגים, אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, ידבר על התפיסה השיווקית הרב זרועית, גיא באומן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפלאפון יספר על מיתוג פלטפורמה ותוכן יחדיו, פרופ' אורן קפלן מבית הספר למנהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, יתמודד עם השאלות לגבי ההבדל, אם קיים, בין בחירה של מותגי תוכן לבחירה קמעונאית ואלי מרון, גם הוא מבית הספר למנהל עסקים של המכללה, שישוחח על מה שהקמעונאות לקחה מהתוכן ועל מה שעוד נותר לה לקחת.
את שידורי הכנס ניתן יהיה לראות באמצעות טלפונים סלולאריים הפועלים בטכנולוגיה של הדור השלישי ב "כוכבית 22 LIVE – " שידורי הסלולר של חדשות ערוץ 2. הכנס יצולם על-ידי מצלמות חברת החדשות של ערוץ 2 ויועבר באמצעות טכנולוגיה של שידור חי דרך מודמים של חברת LIVEU הישראלית לאולפני חברת החדשות בנווה-אילן. משם יועבר השידור לרשת הסלולארית בפורמט של שידורי החדשות בטלביזיה, הכולל את שמו של הנואם והטייטל המקצועי, וכן כותרות בולטות מדבריו.