חברת "נגב" מציגה את הדבר הבא שהוא בגדר מהפכה עולמית בתחום העיצוב – NOVO IMAGINE – טכנולוגיה חדשה וייחודית של הדפסה דיגיטלית על גבי אריחים בעיצוב אישי.
קמפיין הפרסום, שיעלה לאוויר בשבוע השני של מאי, יציג את בשורת העיצוב החדשה באמצעות דמותה האגדית של מרילין מונרו, הניבטת מתוך יצירת הפופ ארט הנודעת. מרילין מונרו נחשבת לאייקון נצחי, פנטזיה אצל נשים וגברים. דמותה של מונרו בסגנון פופ ארט היא טרנד עיצובי המוביל באביב-קיץ 2009 והיא מונצחת על פריטי ריהוט, אופנה ובגדי ים, וכעת באמצעות הטכנולוגיה החדשה של "נגב" גם על אריחי הרצפה או הקירות.
הקמפיין, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪, כולל סרטון טלוויזיה, שבו נראה עובד נקיון בבניין משרדים חשוך ביום נקיון תמים עם סוף מפתיע, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני העיצוב וכן אירוע השקה ייחודי.