'חוליות' – אגש"ח בע"מ מקבוץ שדה נחמיה בצפון, יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי גדול למותג 'חוליות', המבוסס על מיצוב חדש שנבנה למותג במהלך השנה האחרונה, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח.
לאחר למעלה מ 50 שנים בהם נעשה שימוש בלוגו ובסמלי המותג הקיימים, הוחלט בהנהלת החברה לבצע שינוי ומיתוג מחדש שבמסגרתו עוצב לוגו חדש למותג חוליות ולחטיבות החברה השונות – חטיבת המשרד, חטיבת מערכות צנרת וחטיבת האחסון.
ערכי המותג החדשים מצביעים על חדשנות ותנופה עסקית המשווים לחוליות תדמית של חברה חדשנית בתחומי עיסוקה והתואמים את הפעילות העסקית הענפה המתבצעת בחברה בימים אלו.
מוצרי החברה ימותגו באופן בולט באמצעות אריזות חדשות, שילוט בולט בנקודות השיווק וזאת כדי ליצור בידול בתודעת קהל המטרה. התהליך ילווה בפעילות תדמיתית תומכת במפעלי חוליות, במשרדים, בכלי הרכב ובאתרי הבניה.
יאיר שלח, מנכ"ל החברה, אמר כי "תהליך המיתוג מחדש ארך כשנה, בתקופה זו נערכו מחקרי שוק מהם 'נולדו' תובנות שבעזרתן נבנתה הזהות המותגית החדשה של החברה והמותג עם פנייה ממוקדת לקהלי המטרה השונים של כל אחת מחטיבות החברה ובשיתוף כל גורמי המפתח בחטיבות החברה השונות". שלח הוסיף כי " בכוונתנו, בין השאר, לחזק בקרב קהלי המטרה את ההעדפה למוצרי חוליות תוך דגש על איכות המוצרים המיוצרים בתקנים מחמירים ובלתי מתפשרים".