דווקא עכשיו – מקשרון: הפתרון הכולל לכל בית עסק, גדול כקטן, כבר פה!

מקשרון ביזנס – תוכנת הניהול שמכילה בתוכה את כל מה שבעל עסק צריך, על מנת לנהל עסק משגשג, מסודר והכי חשוב – יעיל ופשוט!


דפי נתונים? שירות לקוחות? תיעוד שיחות? כאוס ובלגן? לא עוד. תוכנת הניהול של מקשרון מכניסה סדר ואפקטיביות לעסק שלך. מעכשיו תוכל להשתמש בתכונות התוכנה ולבצע פעולות שלא חלמת עליהן בהקשת כפתור אחת!



"זמן הוא כסף" – כבעל עסק, אתה וודאי מסכים עם המשפט הזה. ניהול עסק, צורך זמן רב ויקר. החסכון בזמן הוא אחד ממטרותיה העיקריות של תוכנת הניהול. כל הפעולות הנעשות בכרטיסי לקוחות העסק, הינן פשוטות ומהירות. מרגע התקנת התוכנה (תהליך פשוט וקל) ועד להתאמת השדות עבור העסק שלך והתחלת העבודה, לא יעברו יותר משלושים דקות. הצעות מחיר, חשבוניות, חיובים, תיעודי שיחה, טיפול בלקוחות, פתיחת קריאות שירות, כל אלו בלחיצת כפתור אחד בלבד!


תוכנת הניהול מספקת עבורך פתרון כולל בחבילה אחת, והופכת את הקול סנטר שלך למכונה יעילה ומשומנת, כשאתה על ההגה – בשליטה מלאה.


אז מה היא יודעת לעשות?


מקשרון ביזנס כוללת את כל הפעילות העסקית שלך, ניהול לקוחות, שירות לקוחות, ניהול חשבונות… בין אם זה מול הלקוחות ובין אם מאחורי הקלעים, והכל בהתאמה אישית!


תוכל להוסיף לתוכנה שדות המותאמים אישית לעסק שלך ולהסיר אחרים. תוכל ליצור פונקציות רלוונטיות לחישוב פרמטרים שונים, באפשרותך להוסיף מודלים שונים לתוכנה מבלי צורך בחברת האם. הכל תפור על פי צרכיך וכן סוג העסק אותו אתה מנהל.


בנוסף, תוכנת הניהול של מקשרון יוצרת עבורך ועבור העובדה שלך אפשרות עבודה מהבית!



התוכנה מחולקת על פי כרטיסי לקוחות, כאשר את כל הנתונים המוקדמים ניתן לייבא אליה מכל סוג קובץ שהוא, בכל כרטיס, אתה יכול להיווכח מתי שרק תרצה בכך בכל היסטוריית ההתקשרות עם אותו הלקוח, הצעות מחיר, פתקיות, פקסים ששודרו, מיילים, דוחות, תשלומים ועוד ועוד.


ואם כל זה לא מספיק – תכירו את ההרחבה למקשרון ביזנס: מקשרון קול סנטר, הכוללת תוכנת טלמרקטינג בנוסף לכל האפילקציות של מקשרון ביזנס ומוסיפה הרחבה הקשורה למוקדי תקשורת, תוכל להעביר את המוקד הטלפוני שלך מטלפוניה קווית ומסורבלת לטלפוניה ממוחשבת ועדכנית. תוכל לעקוב אחרי כל השיחות שבוצעו, לנהל רישום מדוייק של התנהלות השיחה, לגשת בכמה קליקים לתיעוד השיחות המסודר על פי תאריכים ולהנות מסדר מופתי דווקא במקום שבו מסתבכים תמיד.


יתרה על כך! ברגע שלקוח מתקשר, התוכנה מזהה את הטלפון שלו ומקפיצה את כרטיס הלקוח שלו באופן אוטומטי! נציגי שירות הלקוחות, מכירות ושימור הלקוחות שלך, יוכלו לעבוד מעתה באופן אפקטיבי ביותר: ללא בזבוז זמן עבודה לטלפנים, ללא בלגן וחוסר סדר, יכולת הוצאת וקבלת אלפי שיחות בו זמנית, אפשרויות ניטור של כל שיחה ושיחה, בקרה מושלמת על איכות השיחות (הקלטת השיחות), הימנעות מבזבוז זמן יקר על נתונים כפולים או לא עדכניים… זוהי רק טעימה מהאפליקציות המוטבעות בתוכנת הניהול של מקשרון ויכולות להקפיץ את נתוני המכירות של כל עסק מעלה מעלה.



ענבל כהן בעלת חברת התרגומים "תרגו תרגומים": "כששמעתי על התוכנה מקולגה, תיארתי לעצמי שהיא מיועדת לעסקים גדולים ומכאן גם מחירה הגבוה… הופתעתי לגלות שהמחיר שלה שווה לכל כיס. מאז שהתקנתי אותה, אני לא יוצאת ממנה. לנהל את העסק שלי זה רק דרך תוכנת הניהול של מקשרון. מישהו ישב וחשב על הכל כולל הכל! כל פונקציה עסקית ולו הקטנה וחסרת החשיבות ביותר נמצאת שם".



מקשרון מכילה אפשרויות נוספות כמו רשימות דיוורים לכל הלקוחות, דוחות מעקב מכירתיים (גם על פי שם סוכן), אפשרות שיגור סמס, מייל או פקס בקליק אחד לחלק או כל הלקוחות שלך, יצירת תוויות דואר לצורך הדפסת מדבקות (לשליחת מכתבים), ניהול מלאי בצורה אפקטיבית וביסוס מסד נתונים התפור לפי נתוניך ומספק לך אינדיקציה מלאה לגבי כל לקוח ושירות בכל זמן נתון. והכי חשוב – סדר, יעילות ונוחות.



תוכנת מקשרון משנה את עולם העסקים במעט בכל יום. היא משפיעה על מצב העסקים המקיימים


איתה שיתופי פעולה, על תנודות בשוק, וכן על בחירתם של הלקוחות לאיזה עסק לחבור.



הסדר בעסק שלך הוא אחד הנכסים החשובים ביותר. מקשרון לניהול לקוחות ועסקים מקנה לך ערך עילאי זה ועוד הרבה יותר.

להורדת גרסת ניסיון חינם! כנס עכשיו ל- www.mekashron.co.il

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח