אישיווק השבוע: דרורית קלר, מנהלת תחום תרופות המרשם בכצט


  • שם איש השיווק ותפקיד: דרורית קלר, מנהלת תחום תרופות המרשם
  • שם החברה: כצט בע"מ
  • שנת הקמה:1921
  • מספר עובדים: כ- 280
  • פרופיל קצר

דרורית קלר, בת 44 נשואה ואם ל 4, עובדת בכצט מזה 13 שנה. כיום, היא ממונה על כל הפעילויות והמוצרים בהם קיימת פנייה לקהלים מקצועיים בהם רופאים, אחיות, רוקחים ודיאטנים. התפקיד כולל ניהול 5 מנהלי מוצרים ואת כל מערך התעמולה של כצט. דרורית התחילה את הקריירה כרוקחת במחלקת רישום כ 2.5 שנים, לאחר מכן במשך 8 שנים הייתה ממונה על פיתוח עסקי בתפקיד מנהלת פרויקטים חדשים. בנוסף הקימה דרורית את אתר האינטרנט של כצט ושימשה במשך כשנה וחצי סגנית למנהל השיווק. לדרורית תואר ראשון בביולוגיה וברוקחות ותואר שני במנהל עסקים.



קבוצת כצט עוסקת בשלושה תחומים עיקריים באמצעות 3 חטיבותיה: חטיבת הhealth care – תחום הבריאות, חטיבת האגריקה תחום החקלאות וחטיבת האנימל-קר תחום הוטרינריה. פעילותה של כצט בתחום ה- health care כולל ייצור ושיווק תרופות ומוצרים בתחום הבריאות. לחברת כצט מפעל תרופות בקרית מלאכי ולצידו מפעל טואלטיקה אף הוא בקרית מלאכי. בנוסף כצט מייצגת בישראל חברות תרופות בינ"ל . חטיבת ה health care- שמה לה למטרה להוביל בתחומי הבריאות ולהביא ללקוחותיה תכשירים חדשניים ואיכותיים תוך דגש על יעילות ובטיחות, לשם שיפור איכות החיים ולפתרון בעיות לאורך מעגל החיים.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    כצט שוזרת בפעילויותיה הרגילות גם פעילות אינטרנטית שהבולטת בהן בימים אלה היא העלאת זירת גילאי 0-3 בפורטל וואלה. בזירה מובאים מאמרים בתחומים שונים הנוגעים לגידול הפעוטות ומספקים תשובות לנושאים המטרידים את ההורים. המאמרים כתובים ע"י גורמים מקצועיים כמו רופאים, רפלקסולוגים, יועצות הנקה, אנשי "בטרם" ועוד. כ"כ באתר מדור מיוחד לטיפים שנתנו ע"י הגולשים עצמם. ההורים מוזמנים ליטול חלק פעיל באתר ולצרף טיפ שיכול לתרום להורים אחרים ולפרסם את תמונת הילד.

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    בגלל העיסוק המיוחד בתחום התרופות לא ניתן לוותר על הקשר הישיר עם הצוותים הרפואיים קרי הרופאים, האחיות והרוקחים, את הפעילות בתחום זה אנו משפרים כל העת וכוללים אמצעים חדשים לפניה לצוותים הרפואיים.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    בארגון קיימת התנהלות מוסדרת של בחינת הפעילות פעמיים בשנה תוך התאמה כל העת לסביבה המשתנה, לפעילות של מתחרים ולדרישות הקפדניות של משרד הבריאות.

    תקציב המוצר נקבע לפי אופי המוצר והסטטוס הרגולטורי שלו כמו גם השלב בו הוא נתון לאורך חיי המוצר. התקציב משתנה עפ"י קהלי היעד שלו והפנייה של המוצר, כך למשל קיים הבדל בין תכשירים שהם תרופות מרשם שם עיקר הפעילות היא בתעמולה רפואית לבין תכשירים שהם
    OTC (שנמכרים בדלפק ללא מרשם) בהם יש גם פניה לקהל הרחב באמצעות פרסום, ופעילות בנקודות המכירה.

  2. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    לכצט תרופה בשם טיפטיפות נובימול המיועדת להורדת חום ולשיכוך כאב בתינוקות ופעוטות. בתחום זה המתחרה הוותיק העיקרי שלנו הוא אקמולי של טבע. אומנם לקח לטבע זמן להגיב, אבל כאשר הם הבינו שהשוק משתנה, עשו שינוי לאריזות – דמויות מצוירות בתלת מימד שיתמודדו עם דמויות הפלסטלינה שלנו, הוסיפו טעמים – מכיוון שלמוצר שלנו טעם עדיף, הם נאלצו לשפר את אקמולי ולאחרונה אף הוציאו מוצר בטעם שוקולד. נכון, שנראה שהם מגיבים ולא יוזמים מהלכים, אך זה מחייב אותנו כל הזמן, לחשוב קדימה על הצעד הבא מה שמביא למחשבה יצירתית ולתחרות איכותית ובונה.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אני לומדת כל הזמן, מכל עמיתי למקצוע ומאנשים שונים שפגשתי במהלך דרכי המקצועית.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
דווקא את ההשראה אני מקבלת מספרים שלא מהתחום, בהם אני קוראת בשעות הפנאי המעטות…


· עיתון/ מגזין מועדף?
אין העדפה, משתדלת לעבור על כולם כולל עיתונות מקצועית.


· דף הבית שלך באינטרנט
YNET


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
ארקפה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מזדה 5


· מהו ג'וב חלומותיך?
אני מסופקת בעבודתי כיום, את החלומות אני שומרת למשפחתי האהובה.


· חופשה חלומית:
טיול אופנועים עם בן זוגי מחוף אל חוף בארה"ב.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח