חברת דלתות "פנדור", יצרנית דלתות פנים, יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה בפורמט הטלוויזיוני החדש של המבחן של המדינה. הפורמט מאפשר שילוב בין מחקר וסקרי אמת עם פנייה אישית לקהל הצרכנים. ענת סולומון, בעלת משרד הפרסום סולומון מדיה גרופ, מציגה בקמפיין את ממצאי הסקר.
הקמפיין שיעלה בערוץ 10 ובערוץ 2 בעלות כוללת של 1,000,000 ₪ מציג את זכייתה של חברת דלתות " פנדור" בסקר שנערך על ידי מכון גאוקרטוגרפיה, עבור המבחן של המדינה, כמובילה בתחום איכות ועיצוב דלתות פנים. זוהי זכייתה התשיעית ברציפות של חברת דלתות "פנדור" בתואר זה.
יחסי ציבור לקמפיין: חנן זיסו תקשורת ויחסי ציבור.