ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין פרסום במסגרת השקת סדרת סוכריות מנטוס ללא סוכר בישראל.
מנטוס ללא סוכר: סוכריות מנטוס ללא סוכר, הנושאות את כשרות המהדרין בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק, יושקו בקמפיין ייעודי למגזר הדתי והחרדי, באמצעות "פרסומי ישראל ושות'" – משרד פרסום, שיווק, קד"מ ויח"צ המתמחה בקהלי יעד אלו.
הפרסום יכלול מודעות בעיתונות, ג'ינגל ברדיו, פרסום ע"ג אוטובוסים, פעילות קד"מ של ניידות ממותגות בירושלים ובבני-ברק.
היקף הקמפיין נאמד בכ-250 אלף ₪.
הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מנטוס -כשהטעם נהדר, מי צריך סוכר?!"