אפיק שיווקי למשרדי הפרסום: סרטון "פמפרס" בהפקתו של באומן בר ריבנאי נמכר לשידור בדרום אמריקה

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשוק העולמי, ובימים אלה מכר את זכויות השידור של סרטון הפרסומת "עוגה עוגה" של פמפרס למדינות בדרום אמריקה.



קמפיין "עוגה עוגה" של פמפרס הופק ושודר בישראל בשנת 2003 וכיכב ברשימת הפרסומות הזכורות ואהובות בתקופה שהיה באוויר.



הקמפיין נרכש ע"י משרד הפרסום של פרוקטר אנד גמבל (יצרנית פמפרס) בדרום אמריקה, לשידור בארגנטינה וצ'ילה.



מנהל קטגורית מוצרי הנייר בפרוקטר אנד גמבל ישראל, אופיר גוטמן :


"העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, מהווה חלק מהותי בהישג של פמפרס בישראל, ששילש את נתח השוק שלו במהלך 4 השנים האחרונות. קמפיין "עוגה-עוגה" מצליח להעביר, בצורה ייחודית ולא שגרתית את עליונות היובש של פמפרס. אני בטוח כי הסרט ישכיל להעביר מסרים אלו, בצורה אפקטיבית, גם בארצות, בעלות שפה ומנטליות זרות.".



מנהל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, גיא בר: "משמח אותנו לגלות שוב, שהסרטים שאנו מייצרים עבור פרוקטר אנד גמבל בישראל,הם חוצי גבולות, תרבויות ושפות. אנו עושים


מאמצים רבים כדי להגיע לסטנדרטים בינלאומיים בכל קמפיין, בפרט כשמדובר בקמפייינים למותגים חובקי עולם כמו פמפרס. שיתוף הפעולה בינינו לבין פרוקטר אנד גמבל בישראל, מוכיח את עצמו שוב ושוב לאורך השנים ואנו גאים על כך."

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים