אישיווק השבוע: עופר לוי – מנכ"ל ושותף בית הפרקליטים

שם ותפקיד: עופר לוי – מנכ"ל ושותף בית הפרקליטים.
שם החברה:
מגדל הפרקליטים בע"מ.
שנת הקמה: 2005
אתר הבית :
https://www.israellawgroup.com/index.php
מספר עובדים:
50

פרופיל :

עופר לוי 39 , גרוש + 1 מנכ"ל ושותף בחברת בית הפרקליטים בע"מ ומרכז העסקים טופ אופיס, מזה 4 שנים. בעבר היה שותף בחברה אשר שיווקה מרכזים מסחריים וקניונים ברחבי הארץ, עד שחבר לאיש העסקים נס שובל והיקימו יחדיו את המיזם שנקרא "בית הפרקליטים" במיגדל המוזאון תל אביב בסמיכות לבית המשפט.

משרדי בית הפרקליטים משתרעים על 3 קומות בתל אביב כאשר כל קומה משתרעת על כ 1500 מ"ר ובכל קומה 55 חדרים להשכרה ו – קומה אחת בחיפה 1100 מ"ר במגדל המפרש או יותר נכון לומר בניין קריית הממשלה, גם שם הפרויקט בסמיכות לבית המשפט, כאשר באוגוסט השנה יפתח הקומפלקס השלישי בהרצליה פיתוח אשר ישתרע על 1700 מ"ר ומיועד בעיקר לאנשי עסקים וחברות סטארטאפ. למרות היותו מנכ"ל החברה , בין שאר עיסוקיו הרבים אחראי עופר גם על מחלקת השיווק ומנהל איתה קשר רציף ויומיומי .

"בית הפרקליטים הוקם כמיזם חדשני המאפשר לעורכי דין לשכור מאיתנו חדר משרד מרוהט ומאובזר לכל צרכיהם הכוללים גם שירותי מזכירות מלאים ולאפשר להם לעסוק אך ורק בתפקידם העיקרי כגון שירות יעיל וזמין ללקוחותיהם מבלי לדאוג לכל מה שמסביב קרי, אדמיניסטרציה , עובדים , ספקים וכל הקשור למשרד. בכך אנו חוסכים ללקוחותינו זמן רב, כסף ושקט נפשי אותו הם מתעלים נטו לעבודתם. כל התפיסה שלנו בכל הפרויקטים הייחודים לנו, מוטה לטובת השוכרים".

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


חברת מגדל הפרקליטים בע"מ יצרה קשר אמיץ וחזק עם לישכת עורכי הדין של מחוז מרכז ותל אביב. בנוסף, הרחבנו את קהלי היעד מעבר לעורכי דין, קרי אנשי עסקים וחברות הייטק, הן בהרצליה והן בתל אביב תוך מגמת התפרסות בלוקיישנים אטרקטיביים ברחבי הארץ בשנתיים הקרובות.

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

ללא כל ספק פרסום ויחסי ציבור , למרות שאנו מוכרים היטב בשוק עורכי הדין , חשוב כל הזמן להמשיך ולהיות בעיתונות המקצועית ובאתרי האינטרנט שאליהם נחשפים עורכי הדין. מאחר והוחלט כי אנו השנה גם מתמקדים באנשי עסקים , לכן כל הקשור ליחסי ציבור חייב לקבל דגש רב יותר.

כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

במחלקת השיווק שלנו השקענו את מיטב אנשי ונשות השיווק בתחום תוך פילוח ממוקד של קהלים עסקיים פוטנציאליים , קיימת חלוקה של השכרת נכסים ז"א חלק מאנשי השיווק מתמקד בהשכרת חדרי הישיבות ועל השירות המשלים והחלק השני מתמקד בשוכרים פוטנציאלים.

התקציב נקבע ע"י המנכ"ל איפה ומתי להשקיע את הכספים בצורה הנכונה ביותר, ישנם חודשים שהתקציב גדל וישנם חודשים שהוא קטן(בתקופות של חגים ופגרות).

הצוות המקצועי של בית הפרקליטים מתכנס בתחילת כל שבוע לישיבת צוות וסיעור מוחות בארגון.

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה .

בכל הקשור לעורכי דין אין לנו כיום אף מתחרה, למרות שקמו במהלך 4 שנים האחרונות מספר רב של יזמים שניסו להעתיק את הרעיון והמיזם אך לשווא. הפרויקט הוא מאוד מורכב ומאוד קשה לתפעול וליישום במיוחד אם נותנים את מירב הדגש על שירות אמינות ומקציעות, שצורכים הרבה מאוד זמן ניסיון וכסף. אך כדי להיות המובילים בשוק אנחנו חייבים כל הזמן להיות עם היד על הדופק.

בכל הקשור לאנשי עסקים וחברות סטארטאפ יש את חברת ריגנס. חברה בנלאומית שיש לה כיום מספר סניפים בעולם ושניים מהן נמצאים בארץ. יתרונם הגדול בכך שחלק ניכר מלקוחותיהם מגיעים או יותר נכון עושים את ההזמנה או החוזה כבר בחו"ל ומגיעים לארץ הישר למשרדים , חשוב לציין כי החל מאוגוסט 2009 עם פתיחת הסניף בהרצליה פיתוח אנחנו נהייה החברה הגדולה ביותר בארץ למתן שירות שכזה.

השאלון האישי:

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

בעיקר , נס שובל, שותפי לעסקים ואיש עסקים ויזם בנשמתו אליו חברתי וממנו למדתי רבות.

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

זה לא ספר שיווק, אבל ספר מאוד מיוחד "כמעיין המתגבר" של הסופרת – איין ראנד. לא לוותר על הערכים לא לוותר על הרצונות שלנו ובמיוחד לא לוותר על כל אשר אתם מאמינים.

עיתון/ מגזין מועדף.

גלובס.

דף הבית שלך באינטרנט
"וואלה"

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות :

בכל עיר מקום אחר .

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

ניסן

מהו ג'וב חלומותיך?
אני שם.

חופשה חלומית:
לא משנה איפה משנה עם מי.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח