שם ותפקיד: עופר לוי – מנכ"ל ושותף בית הפרקליטים.
שם החברה: מגדל הפרקליטים בע"מ.
שנת הקמה: 2005
אתר הבית : https://www.israellawgroup.com/index.php
מספר עובדים: 50
פרופיל :
עופר לוי 39 , גרוש + 1 מנכ"ל ושותף בחברת בית הפרקליטים בע"מ ומרכז העסקים טופ אופיס, מזה 4 שנים. בעבר היה שותף בחברה אשר שיווקה מרכזים מסחריים וקניונים ברחבי הארץ, עד שחבר לאיש העסקים נס שובל והיקימו יחדיו את המיזם שנקרא "בית הפרקליטים" במיגדל המוזאון תל אביב בסמיכות לבית המשפט.
משרדי בית הפרקליטים משתרעים על 3 קומות בתל אביב כאשר כל קומה משתרעת על כ 1500 מ"ר ובכל קומה 55 חדרים להשכרה ו – קומה אחת בחיפה 1100 מ"ר במגדל המפרש או יותר נכון לומר בניין קריית הממשלה, גם שם הפרויקט בסמיכות לבית המשפט, כאשר באוגוסט השנה יפתח הקומפלקס השלישי בהרצליה פיתוח אשר ישתרע על 1700 מ"ר ומיועד בעיקר לאנשי עסקים וחברות סטארטאפ. למרות היותו מנכ"ל החברה , בין שאר עיסוקיו הרבים אחראי עופר גם על מחלקת השיווק ומנהל איתה קשר רציף ויומיומי .
"בית הפרקליטים הוקם כמיזם חדשני המאפשר לעורכי דין לשכור מאיתנו חדר משרד מרוהט ומאובזר לכל צרכיהם הכוללים גם שירותי מזכירות מלאים ולאפשר להם לעסוק אך ורק בתפקידם העיקרי כגון שירות יעיל וזמין ללקוחותיהם מבלי לדאוג לכל מה שמסביב קרי, אדמיניסטרציה , עובדים , ספקים וכל הקשור למשרד. בכך אנו חוסכים ללקוחותינו זמן רב, כסף ושקט נפשי אותו הם מתעלים נטו לעבודתם. כל התפיסה שלנו בכל הפרויקטים הייחודים לנו, מוטה לטובת השוכרים".
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חברת מגדל הפרקליטים בע"מ יצרה קשר אמיץ וחזק עם לישכת עורכי הדין של מחוז מרכז ותל אביב. בנוסף, הרחבנו את קהלי היעד מעבר לעורכי דין, קרי אנשי עסקים וחברות הייטק, הן בהרצליה והן בתל אביב תוך מגמת התפרסות בלוקיישנים אטרקטיביים ברחבי הארץ בשנתיים הקרובות.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
ללא כל ספק פרסום ויחסי ציבור , למרות שאנו מוכרים היטב בשוק עורכי הדין , חשוב כל הזמן להמשיך ולהיות בעיתונות המקצועית ובאתרי האינטרנט שאליהם נחשפים עורכי הדין. מאחר והוחלט כי אנו השנה גם מתמקדים באנשי עסקים , לכן כל הקשור ליחסי ציבור חייב לקבל דגש רב יותר.
כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
במחלקת השיווק שלנו השקענו את מיטב אנשי ונשות השיווק בתחום תוך פילוח ממוקד של קהלים עסקיים פוטנציאליים , קיימת חלוקה של השכרת נכסים ז"א חלק מאנשי השיווק מתמקד בהשכרת חדרי הישיבות ועל השירות המשלים והחלק השני מתמקד בשוכרים פוטנציאלים.
התקציב נקבע ע"י המנכ"ל איפה ומתי להשקיע את הכספים בצורה הנכונה ביותר, ישנם חודשים שהתקציב גדל וישנם חודשים שהוא קטן(בתקופות של חגים ופגרות).
הצוות המקצועי של בית הפרקליטים מתכנס בתחילת כל שבוע לישיבת צוות וסיעור מוחות בארגון.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה .
בכל הקשור לעורכי דין אין לנו כיום אף מתחרה, למרות שקמו במהלך 4 שנים האחרונות מספר רב של יזמים שניסו להעתיק את הרעיון והמיזם אך לשווא. הפרויקט הוא מאוד מורכב ומאוד קשה לתפעול וליישום במיוחד אם נותנים את מירב הדגש על שירות אמינות ומקציעות, שצורכים הרבה מאוד זמן ניסיון וכסף. אך כדי להיות המובילים בשוק אנחנו חייבים כל הזמן להיות עם היד על הדופק.
בכל הקשור לאנשי עסקים וחברות סטארטאפ יש את חברת ריגנס. חברה בנלאומית שיש לה כיום מספר סניפים בעולם ושניים מהן נמצאים בארץ. יתרונם הגדול בכך שחלק ניכר מלקוחותיהם מגיעים או יותר נכון עושים את ההזמנה או החוזה כבר בחו"ל ומגיעים לארץ הישר למשרדים , חשוב לציין כי החל מאוגוסט 2009 עם פתיחת הסניף בהרצליה פיתוח אנחנו נהייה החברה הגדולה ביותר בארץ למתן שירות שכזה.
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
בעיקר , נס שובל, שותפי לעסקים ואיש עסקים ויזם בנשמתו אליו חברתי וממנו למדתי רבות.
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
זה לא ספר שיווק, אבל ספר מאוד מיוחד "כמעיין המתגבר" של הסופרת – איין ראנד. לא לוותר על הערכים לא לוותר על הרצונות שלנו ובמיוחד לא לוותר על כל אשר אתם מאמינים.
עיתון/ מגזין מועדף.
גלובס.
דף הבית שלך באינטרנט
"וואלה"
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות :
בכל עיר מקום אחר .
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
ניסן
מהו ג'וב חלומותיך?
אני שם.
חופשה חלומית:
לא משנה איפה משנה עם מי.