יקבי רמת הגולן יוצאים במהלך שיווקי רחב היקף לקראת הקיץ

המהלך, תחת הכותרת "קיץ לבן מארץ היין" ובהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון ₪, יתפרש על פני ערוצים שיווקיים מגוונים, וימותג באווירה הייחודית לפעילויות הקיץ, ביניהם:



פעילות ממוקדת לקהל צעיר דוגמת מופעי מוסיקה לטינית – קובנית בשילוב יינות קיץ קלים ומרעננים מדי שבוע בערבי שלישי במסעדת החוף 'לה לה לנד' שבתל אביב.


פסטיבל "קיץ לבן מארץ היין" עם מסעדות מובילות: התאמת יינות לתפריטי הקיץ של המסעדות ולמנות ספציפיות מתוך התפריטים, הדרכות מקצועיות למלצרים בסימן קיץ, עמדות מאוישות בדיילים למזיגת יינות קיץ מרעננים מבית היקב, שירות 'סומלייר של קיץ' על ידי מערך ההדרכה של היקב, חלוקת שמפניירות ועוד.


שיתופי פעולה עם חנויות יין נבחרות: השקת מארזי שמפניירות קיציים, אירועי טעימות מיוחדים ועוד.


פעילות בשוק המאורגן ובשוק הפרטי- מבצעים אטרקטיביים ברשתות,


אירוע פתיחת פעילות קיץ ללקוחות היקב,


קונצרט בציר במתחם היקב בסימן 'קיץ לבן מארץ היין',


פעילות ייחודית במסגרת פסטיבל הג'אז בים האדום ועוד.



הפעילויות, שיתקיימו במלך חודשי הקיץ (יוני – אוגוסט) יתמכו בקמפיין, שיעלה בעיתונות ארצית ומקומית,ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים, כמו גם בפעילות קד"מ רחבה.



לדברי שלומי אילון, סמנכ"ל שיווק ומכירות ביקבי רמת הגולן: "מהלך 'קיץ לבן מארץ היין' נוסד לפני כשנתיים כשבמרכזו העמקת התודעה, יצירת העדפה והגברת הצריכה של יינות לבנים בקיץ. השנה, המהלך מתרחב ומתייחס לא רק ליינות לבנים, אלא ליינות קלים לבנים ואדומים,המתאימים לקיץ הישראלי. הפעילויות השנה הן בבחינת חוליה נוספת בתהליך יצירת תרבות צריכת יין מפותחת ומגוונת יותר, אליה אנו שואפים, כמובילי תרבות היין האיכותי בישראל".



עוד מוסיף אילון: "אנו מודים לכל השותפים בסלילת הדרך : למסעדנים, השפים, בעלי חנויות היין, לקוחות קמעונאים, אנשי השוק המאורגן והפרטי, ולכל מי שמאפשר לנו, זו השנה השלישית, להציע לקהל הרחב קיץ ישראלי קל ומרענן יותר".

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)