רשת 'מחסני כמעט חינם', בבעלות האחים רני ועדי צים, משיקה מותגים פרטיים בקטגוריית המשקאות הקלים, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.
רני צים, יו"ר קבוצת צים, מפעילת רשת מחסני כמעט חינם מסר כי: "המותגים הפרטיים יהיו זולים בכ-35% מהשחקנים האחרים בענף, ויהוו יתרון משמעותי עבור הצרכן. אנו ממשיכים במטרתנו להעניק לצרכן את סל הקנייה הזול ביותר, תוך שמירה על מוצרים איכותיים המקבילים למותגים המובילים. אנו שואפים לבסס אחיזתנו בקטגוריה, במטרה לכבוש כ-35% מנתח השוק שלה"
עוד מוסיף רני כי: "במהלך החדרת המותג הפרטי בקטגוריית המשקאות הקלים, הוחלט לשים דגש רב על אופן סידור הפלנוגרמות. לראשונה שטח המדף בקטגורייה יחולק לפי משפחות מוצרים ולא לפי השחקנים בקטגורייה, זאת על מנת להעניק לצרכן את האפשרות לבחור במותג הזול ביותר מתוך מגוון מותגים".
רשת "מחסני כמעט חינם" מייצרת למעלה מ-1000 מותגים פרטיים בקטגוריות טואלטיקה, מזון, ניקיון ומוצרי צריכה, המהווים למעלה מ- 18% מכלל מכירות הרשת, לא כולל מחלקת ירקות ופירות.
לפי נתוני "סטורנקסט", שוק המשקאות מגלגל כ- 52.7 מיליארד שקל בשנה (StoreNext 2008), ברבעון הראשון של 2009 כ- 814 מיליון שקל.