המשקה-"ספרייט אקסטרה למון"- מושק לראשונה במהדורה עולמית מיוחדת בקיץ 2009 בישראל.
המשקה החדש מחזק את טעם הלימון בספרייט וישווק במהדורת קיץ מיוחדת בפחיות דקות בעיצוב ייחודי. חברת קוקה-קולה העולמית היתה שותפה לתהליך הייצור ותעקוב אחר השקתו של "ספרייט אקסטרה למון" בישראל.
סביון בר סבר סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל: "ספרייט הושק בישראל לפני כ-28 שנה ומאז ועד היום לא השיק המותג טעם חדש.השקתו של 'ספרייט אקסטרה למון' בישראל הינה השקה ראשונה בקנה מידה עולמי.פורמולת המשקה פותחה ונרקחה בישראל תוך הקפדה על התקנים המחמירים של חברת קוקה-קולה העולמית.טרם השקתו עבר המשקה מבחני טעימה בהיקף נרחב וזכה בציונים גבוהים בקרב הצרכנים. 'ספרייט אקסטרה למון' מחזק את ערכי הרעננות והחדשנות של ספרייט ויוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חווית המותג".
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי בעלות כוללת של 3 מיליון ₪.