שם איש השיווק ותפקיד: דלית הראל – סמנכ"ל שיווק
שם החברה: ה.שטרן
שנת הקמה: 1945
מספר עובדים: בכל רחבי העולם כ-3000, מתוכם בישראל כ-400
פרופיל קצר
דלית הראל, 43, נשואה+3, מכהנת כסמנכ"לית השיווק של ה.שטרן כ 10 שנים, מתוך 17 שנות עבודתה בחברה. במסגרת תפקידה אחראית על מערך השיווק הכולל קשרי לקוחות, פרסום, יח"צ מועדון לקוחות, אירועי השקה וכדומה. היא ממונה בין השאר גם על השיווק ברוסיה שם הקימה ה.שטרן ישראל 3 חנויות באזורים הנחשבים.
דלית הראל הנהיגה לראשונה השאלת תכשיטים לסלבריטאים, אירועים זוהרים ביערות הכרמל, השקות מיוחדות, שיתופי פעולה, תערוכות ועוד, והובילה את תזכורות "קנה מתנה" כלומר WISH LIST המעניקה מגוון הצעות למתנות. בהכשרתה התמחתה בשיווק תיירות, עבדה במשרדי יח"צ ובטלוויזיה החינוכית, בתוכנית ערב חדש. סיימה בדרגת סגן בצה"ל. לדלית תואר בספרות צרפתית וחינוך מאונ' ת"א, קורסי שיווק, קואוצ'ינג ואוניברסיטת- ה.שטרן.
כבר 60 שנה – ה.שטרן, שיוסדה בריו דה ז’נרו, ברזיל, ב 1945 על ידי הנס שטרן , היא אחת מחמש חברות התכשיטים היוקרתיות ביותר בעולם, מעסיקה כ 3,000 איש החל מההנהלה היושבת בריו דה ז’נרו (ברזיל) ולמעלה מ- 200 חנויות ב- 14 מדינות, ב 60 ערים ברחבי העולם. בישראל מפעילה ה.שטרן רשת, המונה 36 סניפים ברחבי הארץ וממוצבת כמובילה את תחום תכשיטי היוקרה.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת הקולקציה החדשה "NATUR" ביערות הכרמל בתחילת השנה, השקה שתיזכר כאחת היפות והמיוחדות והפקת מגזיןVOGUE הראשון בעברית שמתקיימת ממש בימים אלו. את המגזין הפקנו בשיתוף פעולה עם VOGUE העולמי ויש בו כתבות ייחודיות בנושאי אופנה ולייף סטייל, המעניק ללקוחות של ה.שטרן ניחוח חו"ל , ערך מוסף ותחושת מקצוענות.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
אירועים בחנויות כמו השקת קטלוג חדש ואירוע ה Trunk show (החלפת תכשיט ישן בחדש והשנה לראשונה השקת הwatch exchange ) שאנו מקיימים כל שנה, את האירועים אנחנו מלווים בטלמרקטינג ודיוורים.
כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
מכיוון שאנחנו רשת עולמית, התוכנית השנתית נקבעת בברזיל לפחות כשנה שנתיים מראש, ומותאמת במיוחד לשוק הישראלי. תוכנית ההשקות לקולקציות החדשות, למסיבות העיתונאים ולאירועים בחנויות, נקבעת זמן רב מראש. ה.שטרן מקפידה מאוד על איכות ופרטים והתכנון קפדני וברמה בינלאומית.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
שיווק ומיתוג טבעות האירוסין של טיפאני, שהפכה כבר לCULT , מוצר נחשק בקרב נשים המסמל רומנטיקה וזוהר.
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
רוברטו שטרן – נשיא ה.שטרן העולמית, שהוביל תפיסה עיצובית חדשנית וייחודית לשיתופי פעולה עם המעצבים הטובים בעולם כמו דיאן פון פירסטנברג, והאחים קמפנה.
ישראל קורט – מנכ"ל ה.שטרן ישראל
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"הלקוח כפרפר" – ג'ואן פאנג'ונאן וסוזן אודל.
עיתון/ מגזין מועדף
ווג, שמנת, ליידי גלובס
דף הבית שלך באינטרנט
Ynet
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מסעדת דלאל
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אלפא רומיאו 159
מהו ג'וב חלומותיך?
סמנכ"ל שיווק בחברת תעופה
חופשה חלומית:
שייט באמזונס בברזיל