רשת H&O הודיעה היום כי עד סוף שנת 2009 תקים חנויות של רשת האופנה TAGWOMAN בפורמט 'SHOP IN SHOP' בכ- 20 מחנויות הרשת. מהלך הקמת החנויות החדשות אמור לייצר ערך מוסף עבור שתי הרשתות כאשר מחד תגדיל רשת H&O את תמהיל קולקציות האופנה המוצע ללקוחות הרשת, ובמקרה זה בדגש על לקוחות נשים בחתך גילאים צעיר של 20-35 המחפשות פריטים אופנתיים ועדכניים ברמת התחדשות ותחלופה גבוהה יחסית. מאידך תרחיב רשת TAGWOMAN את פרישתה ברחבי הארץ ותגיע למיקומים בהם היא אינה נמצאת כיום, כך תוכל להגדיל את שעור החשיפה למותג ואת קהל לקוחותיו.
רשת TAGWOMAN הינה רשת אופנה לצעירות המציעה קולקציות אופנה עדכניות ביותר, בהתאם לטרנדים המובילים את סצנת האופנה הבינלאומית, המתחלפות ומתחדשות מדי שבועיים. רשת TAGWOMAN נרכשה בשנת 2007 על ידי רשת H&O וכיום היא נמצאת בבעלות מלאה של הרשת, אולם פועלת בבידול מלא על פי מאפייניה. TAGWOMAN מונה 25 חנויות בוטיק מעוצבות בפרישה ארצית ובראשה עומד המנכ"ל והמעצב הראשי אילן בז'ה.
שלוש חנויות חדשות תחת הפורמט החדש נפתחו החודש בתוך חנויות H&O במתחם ירקונים, במתחם שפיים ובצומת בילו. כאמור, עד סוף שנת 2009 מתכננת רשת H&O לפתוח כ- 17 חנויות נוספות בפורמט זה. יודגש כי H&O לא תפתח חנויות 'SHOP IN SHOP' של TAGWOMAN בקניונים ומתחמים בהם נמצאות חנויות עצמאיות של הרשת.
סך ההשקעה השנתית במהלך יעמוד על מיליון ₪ ואילו יעד המכירות השנתי של פריטי TAGWOMAN בחנויות H&O עומד על כ- 15 מיליון ₪. בשנת 2008 עמד מחזור המכירות הכולל של קבוצת H&O על כ- 470 מיליון ₪, כאשר מחזור המכירות של TAGWOMAN בשנה זו היה כ- 40 מיליון ₪.
בשנים האחרונות יזמה רשת H&O 2 מהלכים עונתיים של חנויות 'SHOP IN SHOP' בשיתוף עם המעצבת דורין פרנקפורט (עונת חורף 2007-8) והמעצבת גלית לוי (עונת חורף 2008-9). הן פרנקפורט והן לוי יצרו קולקציות מיוחדות עבור H&O אשר הוצגו בפינות מכירה ייעודיות וממותגות בכלל חנויות הרשת. עם זאת, יודגש כי בעוד שיתופי הפעולה עם פרנקפורט ולוי הוגדרו מראש כעונתיים ותחומים בזמן, המהלך הנוכחי הינו לתקופת זמן שאינה מוגבלת, ומתוך ראייה שיווקית ועסקית רחבה, במסגרתה מתרחבת רשת H&O באמצעות רשת נוספת אשר נמצאת בבעלותה.