האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות הקים יחד עם דפנה טריואקס

האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות הקים ביוזמתה ובשיתופה של חברת האיגוד, דפנה טריואקס, שירות לגישור ולהבנה, שנועד לשמש את חברי האיגוד. השירות לגישור תואם את עקרונות פעילות האיגוד, להגברת ההבנה ושיתוף הפעולה בין חברי האיגוד, בינם לבין עצמם, בינם לבין לקוחותיהם, בינם לבין נציגי כלי התקשורת ובינם לבין ספקיהם.


דפנה טריואקס, מבעלי משרד טריואקס יחסי ציבור, הינה חברת האיגוד מזה שנים רבות ובעלת הסמכה בגישור. בעזרת ניסיונה רב השנים ביחסי ציבור, בשילוב הסמכתה זו תוכל טריואקס לשמש כמגשרת בין גופים ואישים, במקרים של סכסוכים או חילוקי דעות במישור האישי והמקצועי. ניסיונה מעניק לה יתרון בולט להשגת הבנה והסכמות בין הצדדים.


יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות סילביה בית הלחמי, אמרה כי היא רואה חשיבות רבה בשירות זה, בשיתוף האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שהינו הראשון מסוגו לעוסקים בענף יחסי הציבור והתקשורת, נוכח חילוקי הדעות שיש לעיתים בין משרד יחסי ציבור לעמיתו או ללקוח. "נושא הגישור יהווה כלי מהותי שיסייע בידי העוסקים ביחסי ציבור ודוברות לפתרון בעיות מקצועיות, מבלי להזדקק לבירור חילוקי הדעות בערכאות משפטיות", אמרה בית הלחמי.


שירות הגישור יפעל בתיאום ועדת האתיקה של האיגוד, שנועדה לטפל בתלונות חברי האיגוד או עיתונאים על התנהלות שלא לפי תקנון האתיקה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ולכללים הנהוגים בענף יחסי ציבור. הטיפול של ועדת האתיקה מתבצע בהתנדבות על ידי חברי הועדה וניתן ללא תשלום. שירותי הגישור יינתנו בתשלום, ע"פ תעריף מיוחד לחברי האיגוד, ולא יטפל בסוגיות אתיות, בהם תמשיך ועדת האתיקה לטפל. חברי איגוד בעלי הסמכה בגישור יכולים להצטרף למעגל המגשרים בתחום.


תהליך הגישור מהווה שיטה אלטרנטיבית, המתבצעת מחוץ לכותלי בית המשפט ונועדה ליישוב סכסוכים, בהם גורם ניטראלי מסייע לצדדים לסכסוך להשיג הסכם, בעניין שבו לצדדים יש אינטרס משותף יחד עם חילוקי דעות.

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח