"DOMO" הרשת לכלי בית ואירוח מתרחבת ופותחת את החנות העשירית במתחם G בכפר סבא. ההשקעה בפתיחת הסניף נאמדת בכמיליון וחצי ₪ .
החנות החדשה מתפרסת על שטח של כ- 200 מ"ר. מרחב זה מאפשר לאנשי צוות החנות המתמחים בתחום כלי הבית והאירוח ללוות את הלקוח ולהעניק לו מענה איכותי ומקצועי. מענה זה ניתן תוך חשיפתם של מגוון המותגים המובילים בהם מאופיינת הרשת וכן, מחווית הקניה הייחודית אותה מעניקה הרשת ללקוחותיה.
בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות תרבות האירוח בישראל. מסקר שערכה רשת DOMO עולה כי הקהל הישראלי אוהב ואף מעדיף לארח בבית. עבורו הדגש באירוח הביתי הוא לא רק במזון שיגיש אלא בדרך ההגשה: עיצוב השולחן, כלי ההגשה, כלי האוכל, הכוסות ועוד. ולכן ניתן לראות כי חלה עליה בביקוש לכלי הבית והאירוח. עוד עולה מנתוני הסקר כי לצד הביקוש הגובר, הצרכן הישראלי מחפש את הערך המוסף בקניה, איכות ומקצועיות השירות, מגוון רחב של כלים ומותגים, וחווית קניה מיוחדת.
אין ספק כי הקהל הישראלי מבין ויודע אירוח מהו. לכן הוא בוחר להרכיב את קנייתו מכלים בסיסיים לצד כלים עיצוביים. בבחירה זו חשוב לו להתמקד ברכישת כלי ממותג איכותי ואמין, אך בעיקר בעיצובו ומראהו החדשני. כרשת המקצועית המובילה את תחום כלי הבית והאירוח, העוקבת אחר החידושים בתחום ומציגה את המגוון הרחב והאיכותי של המותגים לצד חווית קנייה ייחודית, ולאור הביקוש הרב, החליטה הרשת לפתוח את הסניף העשירי בכפר סבא.
עד סוף שנת 2010 יוקמו עוד 2 סניפים ברחבי בארץ.
שוק כלי הבית והאירוח בישראל מוערך בכ- 2.5 מיליארד ₪ בשנה.