חברת Neway, המתמחה במתן פתרונות מיחשוב ו- IT כוללים, השיקה את מערכת SyncPoint, פתרון פרי פיתוחה, אשר מאפשר לסנכרן נתונים באופן דו-כיווני בין רשימת החשבונות השמורים במערכת ניהול רשת המחשבים – Active Deirectory לבין המידע הנמצא בפורטל SharePoint של מיקרוסופט.
SyncPoint מיועדת לארגונים המעוניינים לאחד ולעדכן בקלות ובאופן דו-כיווני נתונים הנמצאים במחלקת משאבי אנוש ונתונים והגדרות אודות משתמשי הרשת הנמצאים במערכת ה- Active Directory. עדכון מקביל זה עשוי לחסוך זמן רב ומשאבים למנהלי הרשת ולמנהלי הארגון.
SyncPoint מאפשר להקים חשבון באופן אוטומטי לכל משתמש ברשת גם בפורטל הארגוני. כך שכאשר מגיע עובד חדש כל פרטיו מוגדרים הן ברשת והן בפורטל עם כל המאפיינים וכל השדות הדרושים. שינויים המתעדכנים ב- SharePoint מעודכנים באופן אוטומטי גם ב- Active Directory ולהיפך. המערכת מאפשרת להציג בצורה נוחה את רשימת העובדים בארגון כרשימת אנשי קשר באאוטלוק. בנוסף, ניתן לערוך חיתוכים וחיפושים שונים ברשימת אנשי הקשר ברשת באמצעות הכלים המצויים בפורטל.
בנוסף כולל הכלי יכולות חביבות, דוגמת אפשרות להציג תמונה של עובד בכל דבר דוא"ל שנשלח בין העובדים בארגון, אפשרות להצגת תאריך יום ההולדת באופן אוטומטי ועוד.
SyncPoint פותחה עם דגש על נושאי אבטחת המידע. על פי מדיניות אבטחת המידע הארגונית, התוכנה יוצרת הפרדה בין המידע אשר באחריות מנהל הרשת (שם משתמש, סיסמא, כתובת דואר אלקטרוני וכ"ו) לבין המידע אשר נמצא באחריות מחלקת משאבי האנוש (כתובת, טלפונים, תפקיד, מחלקה, מנהל וכ'ו).
לדברי שמוליק בר, מנכ"ל Neway, פתרון SyncPoint פותח בעקבות צורך הולך וגובר שעלה בארגונים להקל ולאחד את ניהול המשתמשים בשתי מערכות מרכזיות אלו – מערכת ניהול המשתמשים ברשת ובפורטל הארגוני. SyncPoint לוקח את הטוב מכל אחת מן המערכות ומאפשר לבצע במערכת אחת אחידה וסינרגטית פעולות מתקדמות לניהול המשתמשים ולחסוך את הניהול הכפול של משתמשים בשתי מערכות.
"Neway יכולות לבצע התאמות ופיתוח בסביבת מיקרוסופט על פי צרכי הלקוח", ציין בר ואמר כי לאחרונה פיתחה החברה כלים נוספים המסייעים בניהול תהליכים ומשימות בארגון בסביבת הפורטל SharePoint של מיקרוסופט".
חברת Neway מתמחה במתן פתרונות מיחשוב ו- IT כוללים. החברה מעסיקה מערך של מקצוענים הערוכים ללוות את הלקוח משלב הייעוץ, דרך היישום ועד ההטמעה ומתן השירות. Neway מציעה ללקוחותיה התמחות במספר תחומים: תשתיות IT, ניהול פרוייקטים וניהול מידע (התמחות ב- SharePoint ו- MS Project), השמה ומיקור חוץ ועוד. החברה מקפידה תמיד להיות בחזית הידע הטכנולוגי ומשקיעה רבות במעקב אחר ההתפתחויות הטכנולוגיות וכן בהכשרה מקצועית כדי לפעול ברמה הגבוהה ביותר של מקצועיות תוך מתן דגש על חדשנות ויצירתיות. Neway מציעה ללקוחותיה שירותי ייעוץ ותמיכה ברמה הגבוהה ביתר, הנסמך על מומחי החברה, שותפיה העסקיים ומוקד שירות 24X7. חברת Neway עובדת על פי עקרונות איכות מחמירים והינה בעלת הסמכת ISO. בין לקוחות החברה: פלאפון, סרגון, שידורי קשת, פלאש נטוורקס, כלל ביטוח, מכבי שירותי בריאות, בנק הפועלים, לקוחות מהמגזר הבטחוני והממשלתי ועוד. למידע נוסף: www.neway.co.il .