קמפיין "בית פמפרס" של שטרן אריאלי עלה לגמר הפלטינום בתחרות הבינלאומית PR NEWS

קמפיין יחסי הציבור של פמפרס בישראל: בית פמפרס, לראות את העולם דרך עיני התינוק, שנערך על ידי משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי יחסי ציבור בשנת 2008, עלה לגמר בתחרות הפרסים הבינלאומית ליחסי ציבור של PR NEWS לשנת 2009, בקטגוריית Event Marketing.



ההכרזה על הזוכים תיערך ב-21 באוקטובר 2009 בטקס חגיגי, שייערך בהיאט פלאזה בניו יורק.



בית פמפרס הוקם כקונספט של פופ-אפ סטור , בנמל תל אביב, כאשר כל אחד מהחללים ייצג שלב התפתחות אחר בחייו של התינוק, כולל חפצים ועזרים גדולים באופן לא פרופורציונאלי לקומתו של אדם רגיל, על מנת לאפשר למבקרים לדמות ולהזדהות עם האופן שבו התינוק רואה את העולם. פעילות יחסי הצבור כללה תוכנית תקשורת כוללנית ומקיפה שהדגישה את מסר מומחיות המותג בנושא התפתחות התינוק. הקמפיין עלה לגמר בקטגוריית Event Marketing בשל אסטרטגית יחסי הציבור, הביצוע, הכיסוי התקשורתי הרחב וההשפעה על המותג.



הישג זה מתווסף לפרסי האריה השואג בהם זכה שטרן אריאלי בסוף השבוע בתחרות האגוד הישראלי ליחסי צבור לשנת 2009: מקום ראשון בקטגורית מוצרי צריכה (עבור ההשקה מחדש של סדרת הרבל אסנס) ומקום ראשון בקטגוריית קמפיין קצר מועד (עבור בית פמפרס).



תחרות פרסי הפלטינום ליחסי ציבור של PR News (PR News' Platinum PR Awards), מצדיעה ליוזמות התקשורתיות הבולטות לשנת 2008 בזירה הדינמית והתחרותית של יחסי הציבור. הפרס הנחשק מציב את הרף למצוינות בענף יחסי הציבור, על כל תחומיו. בתחרות השנה עלו לגמר 193 עבודות ב-36 קטגוריות, מתוך אלפי עבודות שהוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור מרחבי העולם. קמפיינים בולטים, שעלו לגמר, כוללים מותגים דוגמת ברבי, אמריקן איירליינס, קוקה קולה, דורסל, CNN, בנק אוף אמריקה, KCF, פפסי, נינטנדו ועוד.



אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח