חברת Ybrant Digital ההודית, חברה המתמחה בפתרונות און-ליין הודיעה על רכישת Max Interactive, חברה אוסטרלית בבעלות פרטית המפעילה את רשת הפרסום המקוון הגדולה באוסטרליה. רשת הפרסום המקוון של Max Interactive תפעל תחת חטיבתYbrant Networks , המנוהלת בסניף הישראלי ואחראית לרשתות פרסום באזורים כגון: ארה"ב, דרום אמריקה, אירופה וכעת אוסטרליה.
אורידיאן הישראלית, אשר פעלה בתחום רשתות הפרסום המקוון, נרכשה לפני כשנה וחצי על ידי Ybrant Digital על פי סכום מוערך של 20 מיליון דולר. רכישת אורידיאן היתה חלק מאסטרטגיית Ybrant להיכנס כשחקן לשוק הפרסום המקוון, לאחר שעסקה בפיתוח יישומים אותם מכרה לחברות פרסום מקוונות וביניהן אורידיאן. יעקב (קובי) נזרי, אשר שימש כמנכ"ל אורידיאן משמש כיום כמנהל חטיבת Ybrant Networks.
Max Interactive מתמחה בפרסום באנרים ושיווק בדואר אלקטרוני ובסלולר של לקוחות כגון: ווסטרן יוניון, אדידס, GE, לאנד רובר, נסטלה, גלאקסו-סמית'-קליין, פוקס המאה ה- 20, וודאפון, Ricoh, Western Union, British Airways, Adobe, Channel 7 ועוד.
חלק מהשותפים העסקיים החברים ברשת הפרסום של Max (Publishers) כוללים את:
FindLaw, RewardsCentral, QuoteTracker, Moosh, MobileActive ,Bebo, Yakedi
וכן Oridian מקבוצת Ybrant Digital Networks.
רכישת Max האוסטרלית הינה חלק מאסטרטגית הרכישות של Ybrant בעולם. בחודש שעבר רכשה החברה את חברתDream Ad המובילה בתחום פרסום האון ליין באמריקה הלטינית. Ybrant רכשה בעבר חברות נוספות מארה"ב וסרביה וכאמור מישראל.
לדברי יעקב (קובי נזרי), מנהל Ybrant Networks, "רכישה זו מסמנת את כניסת Ybrant לשוק הפרסום המקוון באסיה פסיפיק. יתרה מזאת, Max תיהיה קבוצת המכירות הראשונה שלנו שהצליחה לשווק באנרים, מילות חיפוש ואימיילים יחד בשוק אחד. דומיניק אלפר, מייסד ומנכ"ל Max וצוותו יביאו עמם אופי ייחודי ל- Ybrant הגלובלית",
דומיניק אלפר אומר, "אנחנו מתרגשים משילוב הכוחות בינינו לבין Ybrant. צוות המכירות הגלובלי והגב הטכנולוגיה של Ybrant יתן לנו האצה בשוק האוסטרלי, ויגביר את עוצמתנו בשוק התחרותי".
Max Interactive תמשיך את פעילותה תחת אותו השם ותוגדר כ – ‘A Ybrant Digital Network’.,. דומיניק אלפר ימשיך לנהל את Max כמנהל השוק האוסטרלי תחת Ybrant Networks Division.