חברת Servicom משיקה מועדון לקוחות אינטרנטי בשיטת תשלום לפי תוצאות

חברת Servicom, המתמחה בשירות וקשרי לקוחות, משיקה מועדון לקוחות אינטרנטי בשיטת תשלום לפי תוצאות.


המוצר החדשני של Servicom מציע לחברות פתרון כולל בגיוס ושימור לקוחות באמצעות הקמת מועדון לקוחות אינטרנטי, משלב התכנון, בניית אסטרטגיה, בניית המועדון וגיוס לקוחות ברשת ותחזוק שוטף. העלויות לחברות משתלמות וחסכוניות ביותר, כשהתשלום נעשה ברובו לפי תוצאות – לפי כמות החברים המגויסים למועדון הלקוחות.


השירות מתאים לכל חברה/עסק, מהעסק הקטן, הבינוני ועד הארגונים הגדולים אשר מעוניינים לבנות מועדון לקוחות באינטרנט הנבנה על ניהול הקשר ומערכת היחסים עם הלקוחות, המתבסס על רצונם, צרכיהם וקשרי הגומלין עימם המאפשר גישה ישירה אל הלקוח בצורה הפשוטה והאפקטיבית ביותר דרך עולם האינטרנט !


בין הלקוחות שכבר הטמיעו את המוצר החדשני של חברת Servicom: שעוני פולאר מבית חב' אגנטק | סוכנות האופנועים הגדולה מיי-מוטו מבית חב' עופר אבניר , מועדון אימא ועוד.


רונית בן שושן, מנכ"ל חברת Servicom: "אנו שמחים להשיק מוצר חדשני עם ערך מוסף וחשוב העונה לצרכי החברות העסקיות במיוחד עכשיו בתקופה כלכלית לא פשוטה. המוצר יאפשר לכל חברה/עסק לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלו ולגייס חדשים ונוספים באמצעות פלטפורמה של מועדון לקוחות באינטרנט בעלויות כספיות מינימאליות, כשאנו מתוגמלים לפי הצלחה ! רק עבור גיוס חברים למועדון הלקוחות האינטרנטי שאנו בונים ללקוח. אני בטוחה שהשילוב של הניסיון והמקצועיות שלנו יחד עם החדשנות הטכנולוגית תעניק לחברה פתרון כולל והמשתלם ביותר בהקמת מועדון לקוחות ברשת האינטרנט".

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס