אישיווק השבוע: יעל כהן, סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות


שם איש השיווק ותפקיד: יעל כהן – סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות


שם החברה: G group


שנת הקמה: 2006


מספר עובדים: 30



יעל כהן (34, נשואה + 3), משמשת כסמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות בקבוצה. במסגרת תפקידה, אחראית יעל על הובלת מהלכים שיווקיים ופיתוח קבוצת G group. כמו כן, אחראית יעל על גיוס לקוחות חדשים ועל נושא שימור הלקוחות. כהן, בעלת תואר ראשון BA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.


קבוצת G group הינה תולדה של מיזוג בין משרד יחסי הציבור "גילעד תדמית", חברת רכש המדיה TRM לבין חברות הבנות של ג. יפית.



קבוצת החברות נותנת מעטפת מיתוגית בתחומי השיווק, הפרסום ויחסי הציבור. הקבוצה כוללת את : "ג. קיד & יאנג", משרד פרסום המתמחה בפלח שוק של ילדים ונוער וחברות בת נוספות העוסקות בפרסום גרילה, קד"מ, מסחור חזותי בנקודות המכירה, קמפיינים אינטראקטיביים ותוכן גולשים (WEB 2.0).




מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


סוד הקבוצה הוא במיזוג בין משרד יחסי הציבור גילעד תדמית וחברת רכש המדיה TRM לבין חברות הבנות של ג. יפית. איחוד שתי הקבוצות המצליחות, שהוכיחו את עצמן כל אחת לחוד, מהווה מהלך אסטרטגי יוצא דופן, במטרה להעניק ללקוחות את התמהיל התקשורתי והשיווקי על רבדיו השונים.



הפרוייקט האחרון שאני מאד גאה בו הוא "וילה VEET" – פרוייקט שיווקי לנערות בגילאי 17 – 12 שבמרכזו עמדה וילת חלומות שכללה מגוון פינוקים עבור הבנות ויצרה חיבור בין ערכי המותג VEET לחוויה המדהימה שהבנות חוו. במסגרת הפעילות חולקה הוילה לארבעה חדרים: איפור, סטיילינג, קוסמטיקה ועיצוב שיער כאשר בכל אחד מהחדרים הועברו הדרכות מקצועית לקבוצות הבנות שנרשמה לפעילות.




על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


יחסי ציבור, ללא ספק. כללי המשחק בעולם הדינאמי התחרותי של היום מכתיב מציאות שיווקית שונה וחדשה ושם המשחק הוא התנהלות תקשורתית נכונה. כדי להישאר בתודעה ולהיות חלק מהמציאות הדינאמית עלינו לפעול בתבונה ובמקצועיות בפעילות התקשורתית – שיווקית במטרה להשיג את מטרות היעד שהוגדרו מראש.



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק ?


התכנון השיווקי הינו תהליך חשיבה אותו אני מבצעת יחד עם אייל גרינברג, מנכ"ל משותף ואחד הבעלים של G group ועם צוות ההנהלה של החברה. אנו פורטים את חזון החברה לתוכנית שיווקית הכוללת יעדים לטווח ארוך וקצר, מהם מתגבשת תוכנית הפעילות השנתית.



הצוות המקצועי של G group מתכנס בכל שבוע לישיבת סיעור מוחות יצירתית.




תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


גיתם BBDO עושים מגוון פעילויות שיווקית וקריאטיבית. הפעילות השיווקית שהכי אהבתי הייתה, המקרר המתרוקן של פפסי מקס – קמפיין שילוט חוצות ייחודי במסגרתו מוצג על גבי השלט מקרר גדול מלא בפחיות המשקה, כשאחת לכמה ימים מתחלפת הגרפיקה באופן שמראה כאילו ’נעלמות’ ממנו עוד ועוד פחיות.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
עפרה שטראוס. היא אחת הנשים החזקות בנוף העסקים הישראלי שהצליחה להטביע את חותמה.



מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
22 חוקי הברזל של השיווק, מאת אל ריס וג'ק טראוט



עיתון/ מגזין מועדף?
גלובס



דף הבית שלך באינטרנט
אולמרקטינג



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
סי קפה ברמת החי"ל או מסעדת ג'ויה



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

מיצובישי לנסר



מהו ג'וב חלומותיך?

אם לא התפקיד הנוכחי שאני מאד אוהבת, אז סמנכ"ל שיווק בתחום הקמעונאי



חופשה חלומית:

האיים הקאריביים


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח