מותג האופנה הספרדי "ספרינגפילד" ומותג הבירות המוביל "הייניקן" יוצאים במהלך החודש הקרוב, בשיתוף פעולה אסטרטגי, תחת הכותרת: SPRINGFIELD AFTER PARTY .
במסגרת שיתוף הפעולה יוצאת רשת "ספרינגפילד" במבצע אטרקטיבי בכל סופ"ש, בימים חמישי עד שבת, בסניפים שונים של הרשת, במסגרתו, כל הפריטים בחנות יימכרו החל מ-39.90 ₪ ובירות "הייניקן" יחולקו חינם במהלך כל האירוע.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן: "במסגרת שיתוף הפעולה בכוונתנו ליצור חווית קנייה ייחודית ללקוח, המקנה לו אפשרות ליהנות במגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים לצד הטבות ייחודיות של מותג הבירה המוביל "הייניקן" המיועד לקהל יעד זהה. מדובר בשת"פ שיתרום ויניע את הצעירים להגיע לחנות וליהנות משתי העולמות".
לדבריה:"שיתופי פעולה מסוג זה מגבירים באופן משמעותי את הטרפיק בסניפים וכן מגדילים את המכירות".
שיתוף הפעולה בין רשת האופנה "ספרינגפילד" למותג הבירות המוביל "הייניקן" שיתחיל השבוע, ויימשך במהלך חודש אוגוסט תחת הכותרת: "SPRINGFIELD AFTER PARTY", יגובה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ארצית, אינטרנט ועוד. הקמפיין יערך באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
בנוסף, יצאו שתי הרשתות במסע קד"מ רחב היקף, הכולל: פוסטרים, שילוט בסניפים ובקופות שתי הרשתות.