אריק בן זינו: "המותג האייקוני והאהוב Gap אשר מוביל את סגנון הקז'ואל האמריקאי יביא בשורה אמיתית ומרגשת לצרכנים הישראלים. Gap מציעה חוויית קנייה יוצאת דופן עבור הצרכן, כזו המבוססת על תרבות הצריכה האמריקאית ששמה את הפוקוס על הלקוח. Gap מעודדת קנייה חכמה ומדויקת, תוך שימת דגש על פריטי לבוש עדכניים ואופנתיים. Gap מספקת חדשנות, עיצוב מוקפד ואיכות שניתן להבחין בה. אנו גאים להביא את הבשורה של Gap לישראל עם פתיחתה של חנות ראשונה בירושלים".
Gap הוקמה בשנת 1969 בסן פרנסיסקו, קליפורניה ארה"ב, על ידי הזוג דוריס ודון פישר, ומשווקת בגדים ואביזרים בסגנון קז'ואל, נקי וקלאסי. Gap מחויבת ללקוחותיה באיכות הפריטים אותם היא משווקת, כולל פריטי ג'ינס, חקי, וסריגים במגוון רחב של צבעים וסגנונות נהדרים. באמצעות קולקציית Gap לילדים (GapKids) וקולקציית Gap לתינוקות (babyGap), מרחיבה Gap את המענה שהיא מספקת ללקוחותיה, ומאפשרת להם להתלבש ב- Gap בשלבים שונים של חייהם.
כאמור, החנות הראשונה של Gap בישראל תיפתח בקניון ממילא בירושלים. החנות תשתרע על שטח של כ- 900 מ"ר ותהיה מעוצבת תחת הקונספט הגלובלי החדש של המותג. עיצוב החנות הינו נקי ומבוסס על הצבעים כחול ולבן. דגש רב מושם בחנות על חוויית הקניה והשירות, זאת תוך שימוש בצוות גדול במיוחד, הפעלת מספר גדול של קופות במקביל, לשירות מהיר ונוח, ובניית תאי מדידה אינטימיים ומרווחים הכוללים מראות ענקיות לשימוש הלקוחות. עם פתיחת החנות, יכלול מגוון הפריטים המוצע ללקוחות כ- 20,000 פריטי לבוש. הקולקציה אשר תושק עם הפתיחה היא קולקציית סתיו 2009 של המותג.
את השקת החנות בירושלים ילווה קמפיין פרסום תחת הסלוגן: "Hello Jerusalem". קמפיין הפרסום, המבוסס על שפת המותג הבינלאומית ועל קמפיינים פרסומיים של Gap ברחבי העולם, יתרכז בעיר ירושלים וערי הסביבה. הקמפיין אשר עולה היום לאוויר, יכלול שילוט חוצות, פוסטר מדיה ושילוט על גבי קירות ברחבי ירושלים; פרישה רחבה של מודעות בעיתונות מקומית; דיוור ישיר לתושבי ירושלים והסביבה הכולל הזמנה מיוחדת לפתיחת החנות; וכן קמפיין אינטרנט רחב היקף באתרי האינטרנט המובילים ובמסגרתו העלתו של מיני סייט ייעודי ושעון עצר אינטרנטי הסופר את הזמן לאחור עד לפתיחת דלתות החנות.