חברת CALL PERFUME מרחיבה את היקף הפעילות ברשת החנויות ובאתר האינטרנט לקניה מקוונת ופותחת סניפי זיכיון תחת שם המותג: CALL PERFUME באיטליה, בלגיה וצ'כיה, בהיקף ההשקעה של כ- 1.5 אירו.
רון שרוני, בעלים ומנכ"ל מסר כי: "החברה נמצאת בימים אלו במו"מ מתקדם עם זכיינים לפתיחת סניפים נוספים ועד סוף שנת 2009 תיפתח חנות בראשל"צ ובמהלך שנת 2010 תפתחנה עוד 4 חנויות מתמחות: בת"א, ירושלים, חיפה ורמת השרון, שיצטרפו לחנות הדגל ברעננה ולחנות בבני ברק, בהיקף השקעה של כ- 2 מליון דולר.
לדבריו: "פתיחת הסניפים, מחזקת את עוגן החברה בקטגוריית הבישום, המשקף את ערכי המותג: בינלאומיות, יוקרתיות, מחירים אטרקטיביים ועוד ואנו רואים בהתרחבות הרשת, צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק".
"בישראל כמו בכל העולם, מוסיף שרוני, חל בשנה האחרונה עשרות אחוזי גידול בצריכת מותגים והחברה זיהתה צורך אמיתי בשוק הישראלי, לרשת פרמיום בתחום הבישום, המהווה סמל סטאטוס שחוצה מעמדות והצרכן הישראלי בדומה לצרכן בחו"ל, רוצה להיות מזוהה עם מותגים בינלאומיים, הנחשבים לנחשקים ומעודכנים".
אתר האינטרנט של CALL PERFUME ששודרג לאחרונה, מהווה חנות וירטואלית ייחודית, המתמחה במכירת בשמים באופן מקוון, לצד, מגזין בשמים אינטרנטי מקיף ויחידי מסוגו בעברית המשמש כפורטל בישום, הכולל: מגוון ענק של בשמים, המוצגים באיכות ויזואלית אוטנטית הממחישה את חווית הקניה, כתבות תוכן, טיפים ועצות, מענה לשאלות הגולשים, טרנדים בעולם הבישום, פריטי טריוויה ועוד.
לרגל השדרוג, משיקה החברה את "גלגל הצבעים" – כלי אינטרנטי ייחודי מסוגו, להתאמת בשמים מקוונת, המבוסס על העדפת צבעים, מאפשר לכל לקוח/ה לעבור התאמה אינטואיטיבית של הבשמים החביבים עליו לפי הצבע המועדף ולקבל המלצות על בשמים המתאימים לאופיו וסגנון חייו.
"תחום המכירות בסחר האלקטרוני באינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות, אומר שרוני, יחשוף את הבשמים לקהלי יעד פוטנציאליים נוספים, שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט ואנו מצפים עד סוף שנת 2009, לכ- 1 מליון גולשים ולגידול של 77% במכירות לקראת החגים, שיביאו למיצוי הפוטנציאל בשוק הבישום, שרושם גידול שנתי של 126% בשנתיים האחרונות.
בנוסף, מפעילה החברה שירות ייחודי של "בלש בשמים", המאתר עבור הלקוחות כל בושם ברחבי העולם. בשמים ששיווקם הופסק בישראל, בשמים היסטוריים או נדירים וכד'. החברה מקפידה להיות הראשונה להשיק והאחרונה "להחזיק" ,כך שתמיד ניתן למצוא את הבושם המועדף, באופן זמין ושוטף.
לאור הצלחת פעילות החברה בישראל, הוקם לאחרונה סניף הדגל האיטלקי של אתר האינטרנט, תחת שם המותג, בהיקף השקעה של כ-1 מיליון אירו. כמו כן, לאחרונה, הגיעו לחברה פניות נוספות לפתיחת אתרי אינטרנט וחנויות מתמחות במדינות נוספות באירופה".