מותג האיפור ההוליוודי Smashboxמגיע לישראל וישווק ברשת "אפריל"

רשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל", קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג חדש ויוצא דופן בעולם האיפור המקצועי – Smashbox. היקף ההשקעה בהחדרת, השקת, שיווק ופרסום מותג האיפור ההוליוודי בישראל, נאמד בכ- 3.5 מיליון ₪. את קמפיין Smashbox בישראל, תוביל הפריזנטורית של הרשת, הדוגמנית אסתי גינזבורג.



החל משנת 2006, החלה רשת "אפריל", במהלך אסטרטגי של ייבוא עצמי של מותגים לארץ. בין המותגים אשר הרשת מייבאת בלעדית, ניתן למצוא את בשמי BUGATTI, מותג הטיפוח Dr. Murad, מותג הטיפוח והאיפור Stendhal ועוד. אסטרטגיית בחירת המוצרים של הרשת, נשענת על בחירת מותגים בסדר גודל בינוני (לא חברות ענק), אולם בעלי שיעור צמיחה גבוה בשוק בינלאומי. כמו כן, אותם המותגים הנבחרים, הינם בעלי בידול שיווקי מובהק, ביחס למתחרים באותה הקטגוריה.



היקף המכירות של המותגים הבלעדיים, לשנת 2008, עמד על כ- 15 מיליון ₪, והרשת צופה לגידול משמעותי במכירות, ולעבור את רף ה- 20 מיליון ₪, בשנת 2009.



עוד יצוין, כי נתח השוק של הרשת בתחום האיפור היוקרתי, נאמד בכ- 20%.



האסטרטגיה העסקית של ייבוא עצמי ע"י הקמעונאי, ללא פערי תיווך, מאפשרת ל"אפריל" למכור את המוצרים בארץ במחיר זהה למחירם בחו"ל!!!



מותג האיפור המקצועי Smashbox, המשווק ב- 60 מדינות ברחבי העולם, נוסד בשנת 1996 בלוס אנג'לס- קליפורניה, על ידי האחים דייויס ודין פקטור (DAVIS FACTOR & DEAN), הנינים של אמן האיפור האגדי מקס פקטור, אשר היה המאפר הראשי של אולפני MGM והקים אימפריית איפור חובקת עולם.



דייויס- צלם אופנה בעל שם בינלאומי ודין- יזם ואיש עסקים, קיבלו את ההשראה ליצירת מותג האיפור הנוצץ, באולפני הצילום Smashbox לוס אנג'לס, אשר בבעלותם. ההשראה ששאבו מצילומי כוכבי הוליווד והסלבריטאים הבינלאומיים, עבור המגזינים המובילים בעולם, הובילה אותם לייצר ליין איפור אופנתי ומקצועי, אשר יראה טוב דרך עדשת המצלמה, מחד, ויחד עם זאת יתאים לשימוש יומיומי ויהיה נגיש לקהל הרחב, מאידך. כך, נולד בשנת 1996, מותג האיפור Smashbox , שנקרא על שם אולפני הצילום ופירושו "מצלמה" בסלנג. שם המותג, טומן בחובו את עולם הצילום המקצועי, הבינלאומי, הצעיר והנוצץ.



בין מוצרי החברה ניתן למצוא, קשת רחבה של מוצרי בסיס, איפור לפנים, לעיניים, לחיים, גבות וקולקציית מברשות ענפה. רבים מהמוצרים, זכו בכמות יוצאת דופן של פרסי קוסמטיקה בינלאומיים, ביניהם פרסי מגזין ALLURE ורשת .SEPHORA



כיום, משווק המותג ב- 60 מדינות וביותר מ- 2500 נקודות מכירה, ברחבי העולם! בנוסף לגידולים המרשימים בשוק האמריקאי, נפתחים שווקים בינלאומיים חדשים בקצב מסחרר. בשנים 2008-2009 נוספו, לשיווק הבינלאומי של המותג, 28 מדינות חדשות, כאשר הבולטות שביניהן: ברזיל, איטליה, גרמניה, שוויץ, רוסיה, צ'כיה, סינגפור, הודו וסין. יתרה מכך, משנת 2005, החברה רושמת, מידי שנה, גידולים של 50% בנתוני המכר, הן בארצות הברית והן בשוק הבינלאומי. החל מאוגוסט 2009, ישראל מצטרפת להצלחה הבינלאומית של Smashbox העולמית.



ארז חלבי, סמנכ"ל שיווק וסחר רשת "אפריל" אמר: "תחום האיפור המקצועי, הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בענף הקוסמטיקה הבינלאומי. תוספת של מותג איפור מקצועי וצעיר, הפונה לקהל הרחב, לפלטפורמת המותגים הבלעדיים של הרשת, תהווה חיזוק משמעותי. הפריזנטורית של הרשת, הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג המשדרת יופי רענן וצעיר, מתחברת לערכי המותג ונבחרה לייצג אותו בישראל. ההשקעה בהשקת המותג בארץ עומדת על כ-3.5 מיליון ₪ וכוללת השקעות בפרסום, תצוגות, עמדות מכירה, הכשרת כוח אדם ויבוא."



"הפריסה הארצית של רשת "אפריל", תהפוך אתSmashbox למותג האיפור המקצועי הנגיש ביותר בישראל", מסביר חלבי. "אנו מכשירים מאפרות בשיטתSmashbox אשר יעמדו לרשות הלקוחות בכל סניפי הרשת, ויעניקו ללקוחה הישראלית חווית רכישת איפור הוליוודית וטיפים מאחורי הקלעים. נשים מחפשות את המגע עם הזוהר וזה בדיוק מה ש-Smashbox מביאה- מותג רענן וטרנדי, לא כזה שסבתא שלך השתמשה בו."



את מוצרי האיפורSmashbox ניתן להשיג בישראל, החל מאוגוסט 2009, בכל סניפי רשת "אפריל".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח