פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים ולמגזר הפרטי, ומשווקת מכונות הקפה של Lavazza, משיקה מהלך שיווקי וקמפיין אינטרנטי ייחודי, הפונה לענף האדמיניסטרציה במשרדים. במסגרת הקמפיין פונה 'פאוזה' למזכירות הבכירה ומנהלות משרד ומציעה להן לרכוש את מכונות הקפה האיכותיות של Lavazza. שלושה משרדים שירכשו בסופו של דבר מכונה וגם יענו נכונה על שלוש שאלות בתחום הקפה, יזכו בכרטיס טיסה ואירוח זוגי לרומא או מילאנו. בנוסף יחולקו גם ארבע מכונות קפהLavazza בעיצובו של מעצב-העל האיטלקי Guzzini. את הפעילות השיווקית, ילווה קמפיין אינטרנט רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי, שיימשך כחודש והינו בהשקעה של 500,000 ₪. מני סולומון, מנהל השיווק של פאוזה: "פינת הקפה במשרד היא אחת הדרכים היעילות ביותר להותיר רושם טוב על העובדים ועל האורחים כאחד. ארגון ובו פינת קפה מושקעת הוא ארגון שמקדיש תשומת לב לעובדים ולאורחים שלו, בדגש על חשיבות הפרטים הקטנים. כחברה המובילה בתחום פתרונות הקפה בקרב עסקים, החלטנו לצאת בפעילות ממוקדת, יצירתית ושונה מהמקובל בשוק, הפונה דווקא למזכירות הבכירות ומנהלות המשרד. הבנו כי המזכירות ומנהלות המשרד הן האמונות על פני המשרד והרושם הראשוני והן גם אלו אשר למעשה מניעות את התהליכים ומשפיעות על ההחלטות במשרד ובכוחן לגרום לשדרוג פינת הקפה ולייצר למשרד תדמית איכותית ויוקרתית יותר".