קמפיין פרסום חדש מבית הוגו בוס לבושם החדש HUGO Energise

קמפיין פרסום חדש להוגו בוס, לרגל השקת בושם חדש לגברים HUGO Energis.


הקמפיין יעלה בתחילת אוגוסט, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי גריי, בעיתונות ובטלוויזיה במהלך חודש אוגוסט וספטמבר.


הקמפיין הוא פרי עבודתם של אנשי Callegari Berville Grey– משרד פרסום צרפתי המשתייך לרשת גריי העולמית.


בקמפיין נראה הדוגמן של HUGO Energise ניקולה דובושל, צעיר פריזאי בן 24 המגלם את הגישה והחיוניות של HUGO Energise תוך שמירה על שליטה רגועה ובלתי מופרת. תוך כדי קפיצה ודילוג על פני העיר כשהוא משאיר אחריו פס אדום .


כפעילות משלימה מתחת לקו נערך שתוף פעולה עם עיתון הגברים בלייזר אשר יעניק בגיליון אוגוסט הקרוב מפה של מקומות בילוי חמים בעיר בחסות הוגו אנרגייז'. כמו גם מיתוג בפס אדום בנקודות המכירה. כמו כן תעשה פעילות באינטרנט ובמיני סייט של בלייזר.



את הפרסומת ביים אדמונדו רומאן הספרדי והיא מבוססת על פילוסופיית הפשטות, היצירתיות והיעילות של גריי. רומאן החל את קריירת הבימוי שלו ב-1994 בפרויקטים עבור יצרנית המכוניות פורד. מאז, הוא השתתף בקמפיינים יוקרתיים ברחבי העולם, ביניהם ליוייס ג'ינס, פול סמית', מארס, פז'ו, וודאפון ונייק.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת