כל מי שהחמיצו את הרכבת האווירית של יולי-אוגוסט אל מחוץ לגבולות ישראל אבל גם מי שמתגעגעים לדיוטי-פרי לאורך כל ימות השנה יוכלו לזכות לטעום טעם של חו"ל קרוב לבית, בלי לעבור בכלל בנתב"ג.
לקראת החגים יוצא קניון ערים בפעילות חווייתית בהשראת הישראלי המעופף, שבמסגרתה הוא יהפוך בחודש הבא במשך 11 יום (8-18.9.09) ל"טרמינל תעופה" שוקק חיים, המציע לבאים בשעריו הגרלות של פרסים יקרי ערך, שמציבים סטנדרטים חדשים לפעילויות קניונים.
למבקרים בקניון תצפה חוויה רב חושית הכוללת את כל המאפיינים של טרמינל תעופה – שלטים אלקטרוניים נוסח לוחות המראות ונחיתות, עגלות דיוטי-פרי שיוצבו לשימוש הקונים, הודעות במערכת הכריזה המדמות קריאות לנוסעים מאחרים, חלוקת "דרכונים" עם הטבות קנייה בחנויות, "דלפק החתמת דרכונים", "צוותי אוויר", "שוטרי משטרת הגבולות" ו"דיילות דיוטי-פרי", כולם מגולמים בידי שחקנים – ויהיה אפילו מסוע מזוודות.
המסוע, שיוצב בכניסה לקניון, יהיה זירה למבצע פרסים יומי, שבמסגרתו יוזמנו הקונים בחנויות הקניון לנחש את שוויין הכספי של תכולת המזוודות שעליו ולזכות בהן או במתנה למנחשים בקירוב. בנוסף יוגרלו מדי יום בין הקונים חבילות נופש ליעדים אטרקטיביים באירופה. הפרס הגדול מכולם הוא טיסה ליעדים מובילים באירופה. כדי לגרות עוד יותר את התיאבון לתפוח הגדול, מונית צהובה המזכירה את אחותה הניו-יורקית תאסוף מדי יום מכל רחבי העיר נוסעים אל הקניון ובחזרה.
בסך הכל יושקעו בפעילות כ-1.5 מיליון שקל, מתוכם 200 אלף שקל יוקצו לקמפיין פרסומי בניצוחו של משרד הפרסום "ערמוני בייטס". הקמפיין כולל מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, שילוט אוטובוסים בקווים האזוריים, שילוט חוצות באיזור השרון ותלי דלת בהפצה לכמאה אלף בתי אב תושבי כפר סבא והסביבה.
הילה שביט, מנהלת השיווק של קניון ערים: "פעילות ה'טרמינל' היא עוד יוזמה חדשנית של הקניון, המבססת את מעמדו כקניון מוביל. לקראת החגים החלטנו 'לצאת מהקופסה' השגרתית הסובבת סביב המתנות ולהעניק למבקרים פעילות חווייתית, שמשלבת את התיאבון לחו"ל עם התשוקה למבצעים אטרקטיביים. מבחינת ההיקף הכספי, הטבות ופרסים בסדר גודל כזה שום קניון עוד לא הציע".