אחת מאבני היסוד של עיצוב סוחף – בין אם מדובר בעיצוב אופנה, פנים או מוצר – היא החדשנות. גם כשמקורות השראה בני אלף שנים מוטמעים ביצירה, ללא טוויסט מקורי, שונה ופורץ דרך – סיכוייה לכבוש את קדמת הבמה, לעורר התרגשות ולהפוך בשלב הראשון לטרנד ובהמשך לקלאסיקה – אפסיים. זו כנראה הסיבה להצלחה שצוברת חברת PressCast על טכנולוגיית השידור הייחודית שלה, דווקא בקרב חברות בתחום העיצוב.
מבט חטוף ברשימת הלקוחות ההולכת וגדלה של החברה מוכיח בצורה חד משמעית, שעולם העיצוב מאמץ את הכלי השיווקי של PressCast ובוחר בעריכת שידורים חיים של אירועים ושידורם על גבי האינטרנט: מטבחי DoIt בוחרים בדרך זו להשקת סניף המעצבים החדש שלהם בדיזיין סנטר, Renby משיקים ליין מוצרי טקסטיל חדשים, CASA עורכת אירועים בשידור חי הישר ממתחם התערוכה אל מחשביהם של עיתונאי עיצוב ברחבי הארץ וכל עולם האופנה חוגג את יום הולדתה ה-90 של המעצבת לאה גוטליב ומוכיח פעם נוספת, שלעיצוב מרהיב ולטעם טוב אין גיל ואין גבולות.
אבל לא רק עולם העיצוב עושה שימוש בטכנולוגיה החדשנית של PressCast. חברת "אל על" מנצלת את הפלטפורמה הייחודית כדי לערוך פגישת היכרות בין המנכ"ל החדש שלה ללקוחות VIP, בית ההשקעות תמיר פישמן וחברת "דן אנד ברדסטריט" עורכים סקירות שווקים מקוונות ומותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי עורך יום ייעוץ מקוון ומציע ייעוץ אישי און ליין לגולשות.
התרחבות המגמה לתחומים מגוונים מתרחשת בזכות האמינות הרבה שמוכיחה הטכנולוגיה והיעילות הגבוהה שלה – לקוחות נחשפים למותגים, מוצרים ושירותים במקום הנוח להם ביותר: המחשב האישי שלהם. האינטראקציה בזמן אמת ואיכות השידור הגבוהה מספקים קשר בלתי אמצעי, שתוצאותיו באות לידי ביטוי הן במישור התדמיתי והן במישור המכירתי.