אלפא קוסמטיקה משיקה בישראל את PLAY מבית ג'יבנשי

חברת "אלפא קוסמטיקה" המובילה ביבוא ושיווק מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ובישום מבתי המותגים המובילים בעולם, משיקה את PLAY מבית היוקרה ג'יבנשי.


PLAY, הבושם החדש לבית ג'יבנשי, מושק בימים אלה ברחבי העולם, בהשקה אשר נחשבת למהלך המרכזי של ג'יבנשי בתקופה זו. PLAY באפיונו הינו אלגנטי מחד והדוניסטי מאידך, מודרני ויחד עם זאת נצחי. הבושם מגיע בשתי גרסאות שונות – או דה טואלט ואו דה טואלט אינטנס – וישווק ברשתות הפארם ברחבי הארץ. בקבוק הבושם ארוז בעיצוב דיגיטלי ייחודי, בחתימת ידו של מעצב העל סרג' מנסו אשר עיצב עבור ג'יבנשי את בקבוקי המופת הייחודיים – אורגנזה, פאי ואנז' או דמון.


את קמפיין ההשקה העולמי של המותג מוביל הכוכב הבינלאומי ג'סטין טימברלייק, אמן עכשווי, מוכשר ויוצא דופן. הבחירה בג'סטין נעשתה בהלימה לסמלי הבושם ולסגנון של ג'יבנשי – חיבור, פיתוי וחופש.


אלפא קוסמטיקה עולה בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת הבושם בשוק הישראלי, תוך השקעה של כ- 2 מיליון ₪. קמפיין הפרסום יכלול קמפיין טלוויזיה; חסויות למשחקי נבחרת ישראל בכדורגל במוקדמות המונדיאל; קמפיין רדיו אינטראקטיבי ברדיו 99FM; פרסום בעיתונות ארצית ומגזינים; פעילויות קד"מ בנקודות המכירה; וכן חלוקה של עשרות אלפי דוגמיות של הבושם באירועים מרכזיים ברחבי הארץ.


רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה: "PLAY מהווה השקה מרכזית עבור בית ג'יבנשי בעולם כולו, כמו גם השקה מרכזית עבורנו בשוק הישראלי לקראת החגים. למותג ג'יבנשי היסטוריה מפוארת של בשמים מובילים לגברים, בראשם עומד הבושם פאי אשר נחשב לבושם הגברי הנמכר ביותר בישראל. אני צופה כי PLAY יתפוס מקום של כבוד ברשימה מכובדת זו ויהפוך לבושם אהוב ומצליח בקרב קהלי היעד"

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר