קסטרו ממשיכה לבסס את השפה התקשורתית האורבאנית: CITY. LOVE. STYLE ומשיקה קמפיין חדש לעונת חורף 09-10.
הקמפיין, בכיכובם של השחקנית והכוכבת גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, נעשה בהשקעה של כ-6.5 מיליון ₪ ויוקרן בטלוויזיה החל מה-9.9.2009 למשך כשלושה שבועות.
את הקמפיין תלווה פעילות אינטרנטית בה תוצג קולקציית החורף של קסטרו בליווי סרטים קצרים בטכנולוגיה חדשנית, המציגה את התוכנים בצורה מיידית, באופן ידידותי לגולש, ללא צורך בהקלקה, ללא PRELOAD וללא זמני המתנה.
סרט הפרסומת מציג סיטואציה מוכרת מעולמם של הצעירים החיים בתל אביב ומספר סיפור שיכול להתרחש רק בתל אביב: בתחילת הסרט גל גדות, השחקנית והכוכבת של קסטרו, עוברת ברחוב ליד ערימת חפצים ישנים ביניהם היא מבחינה בספת וינטאג' נטושה. היא מבקשת מיונתן ווגמן – המוביל את קמפיין קסטרו לצידה – שיעזור לה לסחוב את הספה לביתה ויחד הם עוברים מסע ברחבי העיר במקומות מוכרים בתל אביב. בסופו של היום הארוך, גל ויונתן מגיעים עם הספה הביתה, גשם שוטף מרטיב אותם לגמרי, והם שוכחים מהספה כשהם מתנשקים ועולים הביתה… ביחד.
לדברי יפעת קרני סמנכ"ל השיווק של CASTRO: "קסטרו ממשיכה לבסס את השפה התקשורתית ומשיקה קמפיין חדש המעביר בתמצית מדויקת את הצעת הערך הייחודית של קסטרו: אופנתית, תל אביבית, משלנו כפי שממשיכה לבוא לידי ביטוי גם בקולקציית סתיו-חורף 2009-2010. "
סרט הפרסומת מציג סיטואציה מוכרת מעולמם של הצעירים החיים בתל אביב ומספר סיפור שיכול להתרחש רק בתל אביב: בתחילת הסרט גל גדות, השחקנית והכוכבת של קסטרו, עוברת ברחוב ליד ערימת חפצים ישנים ביניהם היא מבחינה בספת וינטאג' נטושה. היא מבקשת מיונתן ווגמן – המוביל את קמפיין קסטרו לצידה – שיעזור לה לסחוב את הספה לביתה ויחד הם עוברים מסע ברחבי העיר במקומות מוכרים בתל אביב. בסופו של היום הארוך, גל ויונתן מגיעים עם הספה הביתה, גשם שוטף מרטיב אותם לגמרי, והם שוכחים מהספה כשהם מתנשקים ועולים הביתה… ביחד.