מי עדן בפעילות שיווקית נרחבת לחיזוק החיבור של המותג לטבע ולמקור המים בגולן

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, מרחיבה את הפעילות השיווקית תחת הסיסמה "השמפניה של הטבע" ויוצאת בפעילות ייחודית המחזקת את החיבור של המותג לטבע ולמקור המים האיכותי שלו בגולן.



את המהלך תתמוך פעילות שיווקית רחבת היקף הכוללת: קמפיין פרסומי מבית משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ופעילות BTL בהשקעה של 3 מיליון ₪.



במסגרת הפעילות, לראשונה, מזמינה החברה אתהצרכנים לקחת חלק בעיצוב התוויות של בקבוקי ליטר וחצי מי עדן, אחד מעשרת המוצרים הנמכרים ביותר בארץ.



במסגרת הפעילות מכריזה מי עדן על תחרות "הטבע בעיניים שלכם", בה יתבקשו הצרכנים לצלם תמונות טבע מרהיבות בגולן, במהלך חופשת החגים. התמונות יעלו למתחם ייעודי באתר מי עדן WWW.MEYEDEN.CO.IL .



מתוך התמונות שיועלו לאתר, תיבחרנה 6 ע"י צוות שופטים מיוחד שהוקם לצורכי התחרות. 6 התמונות הנבחרות תשולבנה ע"ג תוויות בקבוקי ה-1.5 ליטר של מי עדן!. קרדיט הצלם יופיע ע"ג התמונה שתודפס על הבקבוק ובנוסף יזכו הצלמים הנבחרים, בפרס של 10,000 ₪ כל אחד.



כחלק מהפרויקט, השיקה מי עדן מהדורת תוויות מיוחדת הכוללת תמונות נוף מהגולן שצולמו ע"י הצלמת רינה נגילה, אליהם מצורפות גלויות הפעילות והזמנה לציבור לצאת לטבע בגולן ולתפוס את הטבע בעדשה.



אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "זו הפעם הראשונה שחברת מי עדן, מאפשרת ללקוחותיה להיות שותפים במיתוג הבקבוקים, שהינם אחד המוצרים הנמכרים ביותר בישראל. הפעילות היא המשך ישיר להשקת הסיסמא האהובה "השמפניה של הטבע", והיא מחזקת את החיבור בין המים המינרליים הטבעיים של מי עדן למקור המים האיכותי בגולן. הפעילות תביא לצרכן את יופיו של חבל ארץ זה, לא רק דרך העיניים של מי עדן, אלא דרך העיניים שלהם!"



מהדורת התוויות עם הצילומים הזוכים תחשף במהלך חודש נובמבר, עם תום הפעילות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס