שלטי החוצות חוזרים לאיילון: "מחלבת טרה" תפרסם ראשונה שהכל מתחיל בחלב מצוין

"מחלבת טרה" הינה החברה הראשונה שתפרסם על גבי קירות התלת מימד של 'נור' בנתיבי איילון -מחלף קק"ל, זאת לאחר תקופה של למעלה משנה וחצי בה חל איסור לפרסום ע"ג קירות אלו ולאחרונה אושר החוק בכנסת המתיר בפרסום ע"ג הקירות בנתיבי איילון.



המסר המרכזי שיעבור בשלטי חוצות טרה ממשיך את הסלוגן המלווה את הקמפיין ה"כל מתחיל בחלב מצוין" ושם דגש על טעמה המצוין של הגבינה הלבנה של טרה במסר– "לא עושה מווו.. אבל הטעם ממממ…". קירות אלו מהווים חלק משלטי החוצות איתם עלתה לאחרונה מחלבת טרה והינם מדיה משלימה לקמפיין הטלוויזיה של טרה אשר בימים אלו באוויר.



בהמשך להשקה המחודשת של "מחלבת טרה" תחת הסלוגן "הכל מתחיל בחלב מצוין", זוכה המחלבה לבולטות חזקה במקררי החלב ולאהדה רבה בקרב הצרכנים.



במקביל יצאה לאחרונה מחלבת טרה בשת"פ עם חברת ישראייר, בו חילקה לנוסעים במסגרת ארוחת הבוקר, חלב אישי באיחול טיסה נעימה.



שלי אברהם, מנהלת השיווק: אנו ממשיכים את השקת המחלבה מחדש, ודואגים למגוון מפגשים של חלב מצוין טרה עם הצרכן הישראלי. שיתופי הפעולה שאנו עושים מטרתם לחזק את המודעות לחלב המצוין של טרה ולהבטיח התחלה טובה בין אם זה במוצרים שלנו ובין אם זה בהזדמנויות צריכתם".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר