בענף הריהוט צופים קדימה באופטימיות: כל שטחי התצוגה ב"ריהוטים 2010" הושכרו חודשיים לפני מועד התערוכה

אם להתבסס על הרוח המנשבת מכיוונו של ענף הריהוט והעיצוב לבית, המיתון כנראה מאחורינו. עובדה, כל שטחי התצוגה בתערוכת "ריהוטים 2010", התערוכה הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הריהוט והעיצוב לבית, הושכרו כבר חודשיים לפני פתיחת התערוכה, וחברות רבות שביקשו להשתתף בה נאלצו להידחות מפאת חוסר מקום.


"ריהוטים" היא מהתערוכות הוותיקות ביותר בישראל – אם לא הוותיקה שבהן – והיא מתקיימת זו השנה ה-31 בהפקתה של "תים תערוכות", חברה בת של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים בישראל. התערוכה, שתיערך כמדי שנה בחול המועד סוכות, מקיפה יותר מ-120 מציגים ומאגדת תחת קורת גג אחת קולקציות של חברות ומעצבים בולטים מהארץ ומחו"ל בתחומי העיצוב, התכנון, הריהוט והמוצרים המשלימים לבית. היא תתקיים ברחבי מרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב לרבות שטחי חוץ.


ההשקעה בתערוכה נאמדת ב-30 מיליון שקל, והיא כוללת, בין היתר, קמפיין פרסומי תחת הסלוגן "ריהוטים – התערוכה שהולכת איתך", בניצוחו של משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי אנד ורשבסקי, והקמת "פעלטון" – מתחם חווייתי לילדים, שיפעל בכל שעות הביקור. ב"תים תערוכות" צופים כי מספר המבקרים בתערוכה אף יעלה על מספר המבקרים אשתקד, שעמד על יותר מ-120 אלף. הערכה זו מתבססת על המסר המכירתי המחודד של קמפיין הפרסום ועל ההנחה שה"פעלטון", הראשון בהיסטוריה של "ריהוטים", יהווה מוקד משיכה חזק למשפחות צעירות.


סקר שערך מכון "חקר" מגלה כי רובם המוחלט של המבקרים בתערוכה – 75% – הם מבקרים חוזרים, מה שמעיד על חוזקו של המותג "ריהוטים". אשתקד הצהירו כ-79% מהמבקרים בתערוכה כי בכוונתם לבקר בה גם השנה.


"ריהוטים" מהווה מוקד משיכה למבקרים מכל רחבי הארץ. 27% מהמבקרים בתערוכה בשנה שעברה הגיעו מחיפה והצפון, 19% מהשפלה והנגב ו-11% מירושלים וסביבותיה. המניע העיקרי לביקור בתערוכה הוא כוונה לקנות רהיט כלשהו: כמחצית מהמבקרים בשנים האחרונות ציינו זאת כמניע מוביל. בשנה שעברה כ-61% מהמבקרים הגיעו לתערוכה עם כוונה לרכוש בה רהיט כלשהו – כשמערכות ישיבה נמצאות בראש רשימת הקניות המתוכננות (19%). בסופו של דבר, 20% מכלל המבקרים קונים בפועל ריהוט כלשהו. אצל 20% מהקונים הקנייה היא ספונטנית – כלומר הם הגיעו לתערוכה ללא כל כוונת קנייה. יותר ממחצית הקונים בתערוכה (57%) הוציאו בה סכום של עד 5,000 שקל, ואילו 37% הוציאו יותר.


היתרונות הגדולים שמייחסים המבקרים לתערוכה הם חשיפה למגוון גדול של רהיטים (46%), וכן חשיפה לפטנטים וחידושים, חשיפה לקולקציות חדשות והזדמנות למבצעים אטרקטיביים או מציאות (33% לכל יתרון).


התערוכה משרתת היטב את תדמיתה של תעשיית הריהוט בישראל. כ-71% מהמבקרים בתערוכה אשתקד ציינו כי התרשמו שמדובר בתעשייה מפותחת ומתקדמת.


עמי ליכט, מנכ"ל "תים תערוכות": "הביקוש הגבוה להשתתפות בתערוכה הפתיע אפילו אותנו, לנוכח השנה הקשה שעברה על המשק הישראלי בכלל ושוק מוצרי הצריכה ברי הקיימא בפרט. זו הוכחה נוספת ש'ריהוטים' משמשת מנוף שיווקי משמעותי למציגים בה ולענף הריהוט כולו, שכוחו הייחודי מתבטא במכירות הן בתקופת התערוכה והן לאחריה".

אולי יעניין אותך

מחזור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח