המפגש ה- 5 של מועדון סמנכ"לי שיווק בכירים של מכון ZOOM מחקר שיווקי אונו, יוקדש למדיה החברתית.
המפגש יתקיים בקריה האקדמית אונו, ביום ד' ה- 21 באוקטובר 2009, בשעה 18:00.
אתגר שפיבק, מנהל מחלקת מדיה חברתית, בחברת D-Say Interactive ירצה על הדגשים מעשיים לפעילויות שיווקיות במדיה החברתית.
לדברי אבישג רגר, מנכ"לית ZOOM, "קיים פער גדול בין הבאז המילולי סביב הרשתות החברתיות בכל הנוגע לשיווק, לבין היכולת הממשית של מקבלי ההחלטות בתחום השיווק לעשות בהם שימוש". מטרת המפגש ללמד כיצד להשתמש ברשתות חברתיות דוגמת 'פייסבוק' ו'טוויטר' לצרכי שיווק, וזאת באמצעות הצגת דוגמאות מהשטח.
מכון המחקר האיכותני ’ZOOM’ בקריה האקדמית אונו הקים את מועדון ’החוויה השיווקית’ לסמנכ"לי שיווק, במטרה ליצור הזדמנויות למפגשים בין סמנכ"לי שיווק קולגות מתחומי תוכן שונים ופיתוח קשרי networking ביניהם.
במפגשים האינטימיים הנערכים במסגרת זו, מתאפשרת היכרות, העשרה והפריה רב- תחומית.
אבישג רגר, מנכ"לית ZOOM וד"ר עופר צלרמאיר, ראש התמחות בשיווק בקריה האקדמית אונו, מחברים באמצעות ZOOM לראשונה בין עולם השיווק והפרסום לאקדמיה.
ZOOM מספק ללקוחותיו, אנשי מחקר ושיווק בעולם העסקי, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, סיעורי מוחות ומחקרים איכותניים חדשניים באינטרנט.