GSTAT מציעה ללקוחותיה שירות חדש – ייעוץ שיווקי, מקצה לקצה, בדגש אנליטי

GSTAT, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining), מציעה שירות חדש ללקוחותיה – מתן יעוץ שיווקי אישי המבוסס על היכולות האנליטיות המעמיקות של החברה.


השירות החדש מציע לקחת את עבודת הסגמנטציה המורכבת והיסודית שמבצעים מומחי GSTAT עבור לקוחותיהם צעד אחד קדימה, ועל בסיס ניתוח מעמיק שלה להציע תוכנית שיווקית פרואקטיבית ויעילה.



אחד הלקוחות הראשונים שהרימו את הכפפה הוא מועדון Power Card, מקבוצת פישמן. עו"ד ליאור טנר, מנכ"ל Power Card חש כי GSTAT מעניקה למועדון תרומה אסטרטגית. "מאז שאנו עובדים עם GSTAT בצמידות גבוהה הצלחנו לחולל ביחד שינוי תפיסתי בהסתכלות על מועדון לקוחות. אם עד לפני שנה הסתכלנו על כל 120 אלף לקוחות המועדון כעל לקוח אחד, הרי שהיום באמצעות תהליכי הסגמנטציה המורכבים, הרבים והמגוונים ש- GSTAT מבצעת עבורינו, אנו מצליחים בסוף התהליך להתבונן על הלקוח הבודד. למשל, נתון כמו 'באיזה סניף נוהג הלקוח לקנות' בהשוואה למקום המגורים שלו יכול לתת לנו מידע לא מבוטל על ההרגלים של הלקוח. GSTAT מסייעת לנו בניתוח תוצאות הדוחות ובונה עימנו תוכנית שיווקית המציעה פתרונות שיווקיים ברזולוציה מאד גבוהה, ובהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח".



"נתוני השוק מראים כי ממוצע מימוש ההטבות במקרה של מועדון לקוחות הפונה בצורה גורפת לכל הלקוחות שלו מגיע לחצי אחוז עד אחוז. פניה ממוקדת לללקוחות ספציפיים משפרת את אחוז המימוש ל- 20%-10%. אני זוכר מקרה מסויים בו פעלנו בצורה ממוקדת והשגנו 60% מימוש" מוסיף טנר.



הגר דיין פרץ, מנהלת תחום עסקי וחדשנות באגף G- Marketting ב- GSTAT, המעניקה את שירותי היעוץ ל- Power Card מאמינה כי הראייה האנליטית שהיא מביאה עימה מעניקה ערך מוסף גבוה ללקוחותיה. "ל- GSTAT יש למעלה מ- 10 שנות ניסיון במחקר, בפיתוח וביישום פתרונות בתחום של שיווק ממוקד לקוח, במגוון ארגונים מובילים במשק. הידע המעמיק שצברנו בעבודה מאפשר לנו לגבש אסטרטגיות שיווקית חדשניות ומעמיקות המוכיחות את עצמן, פעם אחר פעם, בשטח".



מועדון Power Card פועל בשיתוף עם חברת ויזה כ.א.ל וחברות בו 16 רשתות, בינהן: הום סנטר, Toys RUS, ביתילי, זר פור יו, מגה-ספורט, אקססורייז, קפה ג'ו ואחרות. לקוחות Power Card נהנים גם מ- 40 רשתות וגופים נוספים הפועלים בשיתוף פעולה עם ויזה כאל. ייחודו של המועדון גם בעובדה שהוא מציע קואליציה של רשתות מתחום הפנאי ואיכות חיים.

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס