300 אלף לקוחות חדשים הצטרפו תוך 30 יום למועדון You

חודש וחצי בלבד חלפו מאז ההשקה של מועדון לקוחות You ונתוני ההצטרפות מרשימים. 300 אלף לקוחות חדשים הצטרפו למועדון, מספר חסר תקדים בתחום מועדוני הלקוחות בישראל. משקף קצב הצטרפות של 10,000 איש בממוצע ליום. מאז השקת הכרטיס החדש עלה היקף המכירות של רשתות המגה(מגה בול, מגה ומגה בעיר) עליה ניכרת ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. שיעור הפדיון המזוהה של חברי המועדון עומד על כ- 42%.



מועדון הלקוחות הינו בבעלות משותפת של רבוע כחול(75%) ודור אלון(25%) והחליף את כרטיס B&B. הכרטיס מעניק הטבות והנחות ב-15 רשתות גדולות ומובילות, המקיפות כמעט את כל תחומי הצרכנות בישראל: רשתות מגה – מזון, דור אלון – דלק, , אלונית, ורדינון, כפר השעשועים, נעמן, ששת, פיצה האט, נופש ישיר ועוד.



ההצלחה של You באה אחרי מהלך אסטרטגי יזום שכלל קמפיין מאסיבי בכל כלי התקשורת וקד"מ אינטנסיבי בכל הרשתות של הרבוע הכחול ודור אלון.



דרור מורן, מנכ"ל You:" אנו מאוד שמחים על ההצלחה של מועדון You, מדובר במהלך מהפכני בשוק מועדוני הלקוחות בישראל. היעדים אשר הצבנו לעצמנו בתחילת הדרך מולאו עד תום. יש לזקוף את ההצלחה הנ"ל למגוון ההנחות וההטבות האטרקטיביות המוענקות ללקוחות המועדון בקבוצת אלון בכלל וברשתות המגה בפרט. גם בעתיד אנו מקווים להצדיק את האמון אשר הצרכן שם בנו".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח