חברת FRSVISION מקבוצת פורמולה ויז'ן, מכריזה על Clever Clubber, מערכת ראשונה מסוגה לניהול פעילות יחצנים ומועדוני לקוחות למסיבות.
המערכת מותקנת כבר מזה כשלושה חודשים במועדון "אולטרסאונד" בקיבוץ יגור (אחד המועדונים הפופולריים ביותר בצפון הארץ, המארח מסיבות של 3000 מוזמנים), בתום פרויקט הפיילוט מסכמים אותו בעלי המועדון כ"הצלחה מסחררת" ולכן רכשו את המערכת לשימוש רציף במועדון.
שוק מועדוני הלילה בישראל, בעל מחזור שנתי מוערך בכעשרות מיליוני שקלים צפוי להשתנות משמעותית בעקבות הופעתה של המערכת, שתציע למועדונים שישתמשו בה יתרון תחרותי משמעותי והזדמנות להגדיל את שולי הרווח שלהם.
Clever Clubber: מהפכה בארגון מסיבות
Clubber Clever מאפשרת לבעלי מועדונים, מנהלי ליין אירועים ויחצנים, להקים מועדוני לקוחות חכמים ולנהל רשימות מוזמנים למסיבות.
המערכת מפשטת משמעותית את העבודה השוטפת של היחצן, מאפשרת לתגמל אותו בהתאם להישגיו, ומאפשרת לבעלי המועדון להיות בעלי רשימות המוזמנים. השימוש בה חוסך כוח-אדם, מקצר את התורים בכניסה למועדון, ומאפשר לצפות מראש את מספר המשתתפים במסיבה.
המערכת כוללת שלושה מרכיבים:
א. ניהול אירועים. Clubber Clever מספקת כלים לניהול מרכזי של נתוני מסיבות, יחצנים, כרטיסים, הזמנות ולקוחות. המערכת מאפשרת, להקצות ליחצנים דינמית מכסות של הזמנות לפי סוג ומחיר (מוזמנים רגילים, מוזמני VIP, כרטיסי חינם), ולעקוב בזמן-אמת אחרי ניצול המכסות, איסוף פרטי הבליינים, וכו'.
ב. ניהול לקוחות/יחצנים. המערכת מאפשרת ליחצנים לנהל בעצמם את מועדוני הלקוחות שלהם, מכל מקום, דרך ממשק מבוסס דפדפן. המערכת מונעת כפילויות (לקוח שנרשם לאירוע דרך שני יחצנים שונים) אך מאפשרת העברת לקוחות בין יחצנים.
ג. ניהול עמדת מכירה (POS). הלקוחות המגיעים לאירוע, מזוהים בקופת הכניסה כדי לקבוע את החיוב המתאים על הכרטיס (רגיל, מופחת, חינם). עבור לקוחות חדשים ניתן לבצע רישום מהיר כדי לצרף אותם למאגרים.
לדברי איילת שחם, מנהלת השיווק של FRSVISION, הידע והפתרונות של FRSVISION נצברו במשך שנים על פי דרישותיהם המורכבות של לקוחות החברה. "הפלטפורמה הרחבה שפיתחנו, אפשרה לנו לבצע התאמה והטמעה מהירה ומוצלחת במועדון ה"אולטרסאונד". הפתרון שהוטמע נתפר על פי צרכים הייחודים לענף המסיבות ומעניק למקום כלים טובים לניהול ולעבודה יעילה מול היחצנים ולקוחות המקום", ציינה שחם.
ניבו ארוילי, מנהל מועדון ה"אולטרסאונד" שבו הותקנה המערכת ציין "זוהי מערכת חכמה במיוחד בעלת פוטנציאל גדול במועדון שעוזרת לנו לנהל את מאגר הלקוחות שלנו בצורה יעילה יותר. ליחצ"ן יש כעת יותר מידע זמין על לקוחות חוזרים, מי נכנס ומתי, פילוח לקוחות לפי הימים בהם הגיעו למועדון וכן שמירת קשר רציף עם הלקוחות. ברמה הניהולית המערכת מספקת לנו מידע אמין ומיידי מעמדות המכירה וכן מעקב אחרי מספר הלקוחות והחברים במועדון. בעזרת הפיילוט שבוצע במועדון, ניתן היה ליעל את המערכת לפי צרכי היחצ"ן בזמן אמת ולכן התוצאה היא מערכת המפשטת ומקלה רבות על העבודה השוטפת במועדון, במיוחד בזמני לחץ ועומס".