אישיווק השבוע: מרב שועלי, מנהלת תקשורת שיווקית בביטוח ישיר


  • שם איש השיווק ותפקיד: מרב שועלי, מנהלת תקשורת שיווקית
  • שם החברה: ביטוח ישיר (איי. די. איי. חברה לביטוח)
  • שנת הקמה: 1994
  • מספר עובדים: כ- 1000

    רקע:
    מרב שועלי, 38, משמשת מזה כ- 4 שנים כמנהלת תקשורת שיווקית בביטוח ישיר. במהלך תפקידה הובילה את השקת אתר האינטרנט של ביטוח ישיר, הראשון והיחיד בארץ המציע רכישת פוליסת ביטוח און ליין ללא התערבות של נציג מכירות. מדובר בעצם בשינוי תפיסה של לקוחות ולהפוך את המוצר הביטוחי למוצר שאינו דורש מיומנות מיוחדת ברכישתו. למרב תואר ראשון בתקשורת וניהול.


    פרופיל:
    ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90 כחברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. החברה היא גם הראשונה בישראל שהציעה רכישה מלאה של ביטוח רכב וביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות אתר האינטרנט www.555.co.il. ביטוח ישיר פועלת במספר תחומים מרכזיים ובהם: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. החברה גם עוסקת בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון, ביטוחי בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'. בימים אלה מובילה החברה מהלך "חברה ללא נייר"- העברת ההתקשרות עם הלקוחות מדואר רגיל לטפסים אלקטרונים.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בשנה האחרונה השקנו מותג פרטי למכירת ביטוחים באינטרנט: "Ynet ביטוח". מדובר בשיתוף פעולה עסקי בין חברת הביטוח הישירה המובילה לבין אתר התקשורת המוביל בארץ. עם השקת המותג החדש, מציעה החברה 3 מותגי ביטוח שונים אותם אנו מנהלים כאשר "Ynet ביטוח" הינו מותג הנמכר בבלעדיות באמצעות האינטרנט. כל מותג מנוהל עם אסטרטגיה שיווקית שונה וייעודית שמתאימה לקהל היעד אליו הוא פונה. מותג "ביטוח ישיר" מזוהה עם מובילות וקדמה; מותג "9000000" מזוהה עם הפשטות שברכישה ביטוח ותובנות למה לא צריך סוכן ברכישת ביטוח. ב"Ynet ביטוח" הפנייה היא לנהגים טובים עם עבר תביעות נקי וותק של 10 שנות נהיגה על הכביש.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?

ביטוח ישיר הינה חברת ביטוח שעובדת ללא סוכנים. היות והלקוחות שלנו מחדשים ביטוח אחת לשנה אנחנו מחויבים להישאר בתודעה הציבורית לאורך כל השנה ובאופן ישיר מול הלקוח. כל חודש אנו בעצם פונים לקהל חדש. לכן, הפרסום באמצעות הטלוויזיה הוא היעיל ביותר עבורנו. הטלוויזיה מאפשרת לי להגיע אל הלקוח בביתו, בזמן שהוא נינוח ועל ידי פרסומות הומוריסטיות ומושקעות. לכן לא אוותר עם פרסום בטלוויזיה.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

תקציב השיווק נקבע על פי מספר קריטריונים, יעדי מכירות ופניות ובין השאר על פי משוואה של עלות ההשקעה שלנו בכל פנייה של לקוח חדש או מחדש. התקציב מתגמש ככל שהתוכנית השיווקית צופה יותר פניות של לקוחות. אנו מקיימים פגישות צוות שיווק קבועות במהלכן אנו מציבים יעדים ומסרים שיווקיים ארוכי טווח וקצרי טווח.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה…

חברת הפניקס, נכנסה לאחרונה גם היא לתחום האינטרנט. לדעתי זהו מהלך מצוין שדרש הרבה אומץ והשקעה, ומראה על הבנה כי עתידו של העולם הצרכני הוא באינטרנט ובעצם במכירת ביטוח בשיטה הישירה המתקדמת.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אני לא קוראת ספרי שיווק, אלה לומדת מהשטח, מהעבודה ומהאנשים שבסביבתי.


· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
Ynet


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
צפרה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מזדה 3


· מהו ג'וב חלומותיך?
לפתח מוצר שאני כבר חושבת עליו הרבה שנים ולהוציא אותו לפועל


· חופשה חלומית:
בעבר: חופשה בזנזיבר, בעתיד: חופשה באיי סיישל

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח