חברת חברת דלתה פילם, הנציגה הבלעדית של קודאק בישראל, הכריזה היום על הרחבת השקעתה במותג קודאק בישראל עם כניסתה לשוק המצלמות הדיגיטאליות תחת הקונספט השיווקי הבינלאומי: Kodak EasyShare.
מנכ"ל דלתה פילם, דורון מאור מוסר: "קודאק מובילה את שוק המצלמות הדיגיטאליות בארה"ב עם 22% נתח שוק ברבעון הראשון של 2005 ועם נתח שוק ממוצע של 10% במדינות מערב אירופה. היא מצליחה להוביל את שוק הצילום באמצעות היצע גדול של דגמים המאפשרים לכל לקוח להתאים לעצמו את המצלמה בהתאם לצרכיו ובהתאם לתקציב העומד לרשותו. "
"בדומה לשוק הסלולר, אנחנו רואים היום קהלים חדשים לחלוטין שמתנסים בחווית הצילום הדיגיטאלי. יש היום מצלמות דיגיטאליות לנשים בצבעי הוורוד והאדום; יש היום מצלמות לגברים עם לוק מקצועי אבל במשקל של 400 גרם. היום כולם מצלמים וכל הזמן. זהו שוק שנמצא בצמיחה – בארה"ב לדוגמא, מדובר על תחזית צמיחה של 72% עד שנת 2008".
לסיכום אומר מאור: "דלתה פילם תשקיע 1 מיליון ₪ בהשקת המוצרים החדשים ואנו צופים שגם בישראל, קודאק תהפוך לאחד מארבעת המותגים המובילים את השוק".
במסגרת השקת מצלמות קודאק יוצאת דלתה פילם בפעילות תקשורת שיווקית נרחבת, שמטרתה להדגיש את הקונספט השיווקי הבינלאומי Kodak EasyShare המדגיש מצד אחד ערכים של פשטות בתפעול, נוחיות ופונקציונליות ומנגד את קלות השיתוף של אנשים נוספים בתמונות שצולמו.
ההשקה תכלול קמפיין פרסום, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי ויועלה בעיתונות ובטלוויזיית חוצות. כמו כן תבצע דלתה פילם פעילות קד"מ ב- 200 חנויות צילום מובילות תחת אותו מסר