איקאה תפתח את החנות בראשון לציון ב- 9 למרץ

איקאה ישראל, בבעלות מתיו ברונפמן, מודיעה על פתיחת החנות השנייה בראשון לציון בתאריך ה- 9 למרץ 2010.



מתיו ברונפמן: "אנו נרגשים לקראת פתיחת החנות השנייה של איקאה. אין לנו ספק כי החנות תתרום לשגשוג כלכלי של כל האזור, כפי שחנות איקאה בנתניה תרמה להתפתחות מתחם פולג בנתניה. אנו שמחים על האפשרות שניתנת לנו להכניס למעגל העבודה עוד 500 משפחות במעגל הראשון ועוד אלפים במעגל השני.



"פתיחת החנות השנייה היא שלב נוסף בתוכנית הפריסה להקמת רשת בישראל, שתכלול בשלב זה שלוש חנויות. הפיכתה של איקאה לרשת תאפשר לה לבסס עוד יותר את חזון המותג: לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות ממוצרים מעוצבים ואיכותיים במחירים נמוכים. אנו בני מזל שזכינו לעזרתם של רבים. אני מודה לכל עובדי חנות איקאה נתניה, העובדים החדשים בחנות בראשון לציון ובמיוחד לראש עיריית ראשון לציון, אשר, כולם כאחד, אפשרו את פתיחתה של החנות. אני גאה לבשר, כי איקאה תמשיך לתמוך במוסדות אקי"ם גם באמצעות החנות בראשון לציון".



רון הדסי, יו"ר איקאה: "החנות בראשון לציון תיפתח תשע שנים אחרי פתיחת החנות הראשונה בנתניה, אשר עד כה רשמה יותר מ- 19 מיליון מבקרים. על פי סקר שערכה איקאה, באמצעות חברת GFK, נמצא כי מודעות הציבור למותג איקאה בישראל היא הגבוהה ביותר בקרב חברות הריהוט לבית ועומדת על שיעור של 97%". לדברי הדסי, עד כה הושקעו כ-400 מיליון שקל בהקמת החנות בראשון לציון.



שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "חנות איקאה בראשון לציון תציע מגוון מוצרים אחיד וזהה למגוון המוצרים בחנות נתניה ושתי החנויות יפעלו תחת לוח פעילויות זהה לאורך כל השנה. במשך שנות פעילותה של החנות בנתניה פעלה איקאה לחזק את עקרונות היסוד שלה: היא הוזילה את מחיריה, כך לדוגמא בקטלוג הנוכחי מחירי המוצרים ירדו ב-3.5% בממוצע, הקפידה על שיפור מתמיד של השירות והצבת סטנדרטים חדשים בשוק הישראלי, כגון החזר כספי בגין החזרת מוצרים בתוך 90 יום, אתר אינטרנט המעדכן על מצב המלאי בזמן אמת ובכל שעה, ויום בילוי לכל המשפחה – מחדר הנקה, דרך ממלכת ילדים ועד הפעלת מערך הסעדה במחירים לכל כיס. עתה יש לנו הזדמנות ליישם את הניסיון הרב שצברנו בנתניה ואת ההיכרות עם הצרכנים הישראלים בחנות חדשה ולהביא את החוויה האיקאית לתושבים נוספים בישראל".



חנות איקאה בראשון לציון ממוקמת במתחם מעוין שורק. לחנות גישה קלה באמצעות כביש 4311, שנסלל בימים אלה ויוצא מכביש 431, המחובר לנתיבי תחבורה מרכזיים ולכן בעל גישה נוחה לתושבי המרכז, ירושלים והדרום. החנות, שתתפרש בתוך מבנה שגודלו כ- 34 אלף מ"ר, תעסיק כ- 500 עובדים מתושבי הסביבה.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח