רנו משיקה פעילות בפייסבוק

קבוצת קרסו מוטורס, היבואנית של מותג הרכב רנו בישראל, תחל השבוע בפעילות אינטראקטיבית באינטרנט, באמצעות הרשת החברתית "פייסבוק". את הפעילות מובילות מחלקת השיווק של רנו בישראל, יחד עם חברת התוכן של קבוצת ווב-סנס. בחודש האחרון החלה רנו בהרצה של הפעילות, ובמהלכה נפתחה לרנו "קבוצת מעריצים" באתר הפופולארי.



ברנו מדווחים על הצטרפות של מאות נרשמים לקבוצה בפייסבוק מאז עלייתו לאוויר של קמפיין "רנו החדשה לא רואה מוסך", בהובלת כוכב הטלוויזיה עידו רוזנבלום.



במסגרת הפעילות, נהנים הגולשים מחוויה אינטראקטיבית, מתכנים בינלאומיים ממקור ראשון על עולם הרכב בכלל ועל רנו בפרט, מענה לשאלות בנוגע לדגמי המותג, חשיפות של דגמים חדשים בארץ ובחו"ל ועוד.



כמו כן, אחת לשבוע תיערך בין הגולשים תחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שמטרתה לעודד את הקהל להתעמק בתכנים ולהגדיל את החשיפה לרכבי החברה. במהלך תקופת ההרצה של הפעילות, התבקשו הגולשים לשכנע את מחלקת השיווק מדוע מגיע להם לקבל רכב מדגם "רנו פלואנס" לסוף שבוע, ואירוח משפחתי מפנק באחד מהמלונות בארץ. הזוכה הייתה משפחה אשר צילמה סרטון הממחיש מדוע דווקא לה מגיע לזכות. בתחרות אחרת התבקשו הגולשים לנקוב במהירות המרבית של אחד מדגמי החברה, והזוכה קיבל שעון TW STELL, מתנת היבואנית IMPRESS – נותנת החסות הרשמית של קבוצת רנו בפורמולה 1.



ברנו מבקשים להדגיש כי החברה רואה חשיבות גדולה בפנייה ישירה לקהל הגולשים ושמחה לאמץ את כל כלי השיווק העומדים לרשותה, ובכלל זה פעילות ברשת.



מנהל חטיבת רנו, אסף שטרנברג, מסר: "פעילות הקידום באינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד ממהלך האמינות של רנו החדשה. הרשת החברתית פייסבוק מקנה לנו ערוץ פתוח ושקוף לתקשורת ודו שיח עם לקוחות המותג בעבר ובהווה, וגם כאשר מי מהלקוחות מבקש לשאול מה שנהוג לכנות שאלות קשות,



הוא מקבל מאיתנו מענה מלא. התוצאות של המדיניות הזו מדברות בעד עצמן – אוהדים אמיתיים של המותג מתקשרים איתנו על בסיס יומי באמצעות הקבוצה שפתחנו".



לאור הצלחת הפעילויות באינטרנט בתקופת ההרצה, ברנו התקבלו מספר פניות מגופים מסחריים, בבקשה לשתף פעולה בתחרויות עתידיות. בין הפעילויות הצפויות – בחירת גולשים שיצטרפו אל עידו רוזנבלום לשיעורי נסיעה אתגרית ועוד.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת