חברת פלאפון הכריזה היום על מהלך אסטרטגי שישנה את כללי המשחק בעולם האינטרנט בסלולר – השקת מייל בכל מכשיר סלולרי. החברה השיקה היום את ה-SMART-MAIL, אפליקציה המוטמעת במכשירי הרשת החדשה בפלאפון, המאפשרת קבלת הודעות דוא"ל וקבצי WORD בדחיסה, ישירות לפלאפון, בזמן אמת, וממספר מקורות מייל שונים בו-זמנית.
האפליקציה, שפותחה על ידי חברת הטכנולוגיה ,EMOZE ניתנת לשימוש כיום בארבע שפות; עברית, אנגלית, ערבית ורוסית בכ-15 מכשירים ברשת החדשה, בהם גם מכשירים שאינם סמארטפונים כדוגמת: נוקיה 3120, 6600, 6120, 6210, 6720, וסוני-אריקסון 760 ובהמשך גם במכשירים נוספים. בכך הופך כמעט כל מכשיר בפלאפון למעין סמארטפון הכולל מייל חכם וידידותי, מה שהופך אותו למוצר מתאים ורלוונטי לסטודנטים, לצעירים ונוער ולבעלי עסקים המעסיקים עובדים רבים.
לדברי גיל שרון, מנכ"ל פלאפון "המייל הינו שירות פרסונלי ביותר ובעל אופי מיידי, ולכן הפלאפון הינו הכלי המתאים ביותר לשימוש בשירותי הדואר האלקטרוני. רשת High Speed GSM המהירה והאפליקציה הנוחה שפיתחנו ייצרו תוך זמן קצר מהפכה בשימושים במייל בסלולר. כפי שקרה בשיחות הדיבור של פלאפון שעברו מהקווי לנייד, כך נראה את השימוש במכלול שירותי ה-DATA והאינטרנט ובתוכם המייל, עוברים במהירות לסלולר. זו ללא ספק המהפכה הבאה ואנו בפלאפון נוביל מהפכה חשובה זו ונאפשר ללקוחותינו ליהנות ממנה באמצעות הרשת המהירה והאפליקציות שהופכות את השימוש לידידותי ונוח."
גיא באומן, סמנכ"ל תוכן ומוצרים בפלאפון אמר היום "הרשת החדשה שהשקנו לפני שנה, מאפשרת לנו להציע עולם אחר של הזדמנויות ללקוחותינו, המבוססות על יכולות הפס הרחב, כשמהירות, חווית משתמש וזמינות הן שם המשחק. בזכות הפס הרחב אנו מציעים שירותי ערך מוסף ואפליקציות מגוונים כדוגמתMUSIX ו-SUPER TV וציוד קצה וסמארטפונים שמהווים מחשבים לכל דבר. ב-2009 שמנו לנו למטרה להיכנס לעולם האינטרנט והמחשבים וכבר כיום אנו מוכרים כ-15 אלף לפטופים ונטסטיקים ברבעון. הSMART-MAIL יאפשר לנו להציע מייל בכל מכשיר ולא רק בסמארטפונים ולהוביל את עולם האינטרנט בסלולר, כאשר בתוך שלוש שנים כ-30% מלקוחותינו ישתמשו במייל הסלולרי" אמר באומן.
באומן העריך, כי מדי יום נשלחים בישראל למעלה מ-65 מיליון מיילים, מתוכם כ-16 מיליון מיילים חיצוניים, ועוד כ-50 מיליון מיילים בתוך ארגונים, כאשר בסלולר כולו נשלחים סך הכל כחצי מיליון מיילים, בעיקר בקרב עסקים. "הצמיחה המהירה של הפס הרחב בסלולר והפער בין כמות המיילים הנשלחים מהאינטרנט לבין המיילים הנשלחים בסלולר מעידים על פוטנציאל עצום הגלום במייל הסלולרי. הSMART-MAIL יאפשר לנו להציע מייל בכל מכשיר ולהוביל את עולם האינטרנט בסלולר. כאשר בזכות נוחות השימוש והנגישות של ה SMART-MAIL-במרבית המכשירים, תצמח תעבורת המיילים בסלולר במאות אחוזים ותוך שלוש שנים יישלחו 10 מיליון מיילים ביום מהסלולר" אמר באומן.
זיו קסלמן, מנהל אגף שירותים ומוצרים מתקדמים בפלאפון, הציג את ה-SMART-MAIL אשר מאפשר קבלה ומשלוח מיילים, בדחיפה ממספר רב של חשבונות דוא"ל כולל למייל פרטי וארגוני. "פלאפון מציעה לראשונה בסלולר שירות פוש לוואלה! מייל, תיבת המייל הגדולה בישראל, זאת בנוסף לגישה נוחה ופשוטה ישירות מהפלאפון ל-Gmail, Facebook,,Windows Live וה- Outlookושאר ספקיות הדוא"ל בישראל. לקוחות פלאפון יכולים לבצע סנכרון מלא של לוח השנה ואנשי הקשר של חשבון ה- Outlook, להגדיר צליל התראה מיוחד לקבלת דוא"ל חדש, חתימה אוטומטית קבועה לדוא"ל ועוד". אמר קסלמן.
קסלמן הסביר, כי SMART-MAIL מגיע כבר מוטמע במכשיר ולקוחות קיימים יכולים להוריד את האפליקציה בקלות דרך פורטל פלאפון שבמכשיר. לדבריו, "מעבר לנוחות ולזמינות בכל מכשיר כמעט, מדובר בטכנולוגיה חדישה שאת היתרון הגדול שלה הלקוח מרגיש גם בכיס: כל תעבורת המידע בדוא"ל של לקוח ה-SMART-MAIL עוברת דחיסה היוצרת אופטימיזציה של הסוללה, תוך שימוש במינימום Data, מה שמפחית משמעותית את עלות השימוש".
איתן לינקר, מנכ"ל EMOZE מסר "מדובר בפריצת דרך עולמית כאשר בפעם הראשונה בעולם משיקה חברת סלולר יישום לקבלת דואר אלקטרוני, כלול במכשיר, ללא צורך בהורדה, שנותן למשתמש גישה מלאה לדוא"ל האישי והעסקי בצורה הפשוטה ביותר ובכל מכשיר. מניסיוננו בעולם לא קיים אף מפעיל שנותן את השילוב של כיסוי מכשירים רחב כיסוי שירותים רחב ונוחות שימוש כמו פלאפון. AT&T בארה"ב לדוגמא מציעים את שירותXpressMail ל-12 מכשירים מתקדמים בלבד, WIND, מפעיל סלולרי איטלקי מציע 4 פתרונות דואר לסלולרי שונים ובארבעתם מצליח לכסות רק 5% מהמשתמשים וזאת בגלל שהשירותים יקרים, מסובכים ולא נותנים מענה אמיתי לצרכיי הלקוח.אנחנו מאמינים שפלאפון מובילים מהפכה אמיתית ומביאים את השימוש בדואר בסלולרי למשתמש הפשוט".
SMART-MAIL מוצע ללקוחות פלאפון ב- 12.9 שקל לחודש (9.9 שקל לא כולל מע"מ ללקוחות עסקיים) ללא התחייבות.