רשת רימונים מחדשת אסטרטגייה השיווקית

רשת מלונות רימונים משיקה בימים אלו אסטרטגיה שיווקית חדשה המציגה את המלונות שלה, כמותג המוביל מסר ייחודי של ישראליות ואופטימיות. במסגרת המהלך, משנה הרשת הכוללת, 8 בתי מלון ברחבי הארץ, את הסלוגן שלה ל"רשת רימונים- שלווה ישראלית" ותציג שפה תקשורתית חדשה, תחתיה ישולבו המסרים של מלונות הרשת. בנוסף, מעדכנת הרשת את הלוגו, ללוגו בעברית.



"הרעיון העומד מאחורי החלפת הסלוגן הוא לבדל את הרשת משאר רשתות בתי המלון הקיימות בישראל", מסבירה ענת אהרון סמנכ"לית השיווק של רימונים, "מאחר ורשת מלונות רימונים מאופיינת במלונות שלווים, ייחודיים, בעלי עיצוב מרגיע הממוקמים במקומות בעלי נופים מרהיבים הנשקפים מחדרי המלון, מצאנו כי "שלווה ישראלית", דבר העובר כחוט השני בכל שמונת בתי המלון של הרשת יוכל ליצור את הבידול ולייחד את הרשת משאר בתי המלון בארץ".



את המהלך האסטרטגי של הרשת מלווה משרד הפרסום "דרורי- שלומי" ובמסגרתו תעלה הרשת קמפיין רחב בהיקף של כ- 800,000 ש"ח שיעלה בעיתונות היומית, ברדיו ובאינטרנט באתרים מובילים ביניהם: Ynet, מאקו, נענע 10, NRG ועוד. כמו כן, יעלה ברשת חידון לגולשים שיזכה את העונים נכונה בסופשבוע זוגי, באחד ממלונות הרשת ברחבי הארץ.



ראובן אלקס מנכ"ל רשת בתי המלון רימונים, מעריך כי האסטרטגיה החדשה תתרום לתהליך התחזקות הרשת בקרב הקהל הרחב ולבידולה מול הרשתות האחרות. אלקס הוסיף, כי עד לסוף 2010 צפויה הרשת להמשיך במגמת ההתרחבות. לאחרונה התווסף מלון שלום המיתולוגי בירושלים לרשת ואף החליף את שמו למלון רימונים, ובימים אלו החלו בו שיפוצים כדי להתאים את הסטנדרטים של רשת רימונים למלון.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס